Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jamie har fået junior seng i før fødselsdagsgave af sin mormor og morfar og har nu sat den op. Så fin. Han er lagt i den her til aften og efter 10 min sov han. OG HAN BLEV I SENGEN. Stolt mor og far her.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej hvor er den bare super fin og hvor er det dejligt den lille mand bare sover han er jo ikke lille som jeg skrev han er da en stor dreng
B&J skriver: ej hvor er den bare super fin og hvor er det dejligt den lille mand bare sover han er jo ikke lille som jeg skrev han er da en stor dreng
Hihi nej ikk så lille mere. Synes godt nok det går stærkt nu.
Maja84 skriver: Hvor ser det hyggeligt ud, og en rigtig lækker seng, elsker ikea, vi har selv to stole fra serien, den skal han nok blive glad for i mange år, og så flot han sov så hodt den første natTillykke med den kommende fødselsdag
Hvor ser det hyggeligt ud, og en rigtig lækker seng, elsker ikea, vi har selv to stole fra serien, den skal han nok blive glad for i mange år, og så flot han sov så hodt den første natTillykke med den kommende fødselsdag
Ja jeg elsker os IKEA. Godt den butik findes. Hehe. tusind tusind tak.
MIWULA skriver: Ja jeg elsker os IKEA. Godt den butik findes. Hehe. tusind tusind tak.
Maja84 skriver: Enig vi har både køjeseng og flere reoler fra ikea, og andre møbler de laver sådan nogle pæne og holdbare møbler
Enig vi har både køjeseng og flere reoler fra ikea, og andre møbler de laver sådan nogle pæne og holdbare møbler
Hihi ja det samme her.. Det er jo også de fleste efterhånden som bruger IKEA.. De må tjene godt..
Også er de altså bare rigtig gode. Sengen der er købt brugt også manglede jeg nogle skruer til og nogle stenger så gik jeg ned i ikea og spurgte om det var noget de kunne skaffe til mig og det kunne de så.. Så spurgte jeg hvad det kostede og den flinke mand sagde det skal du ikk tænke på det får du bare gratis af mig.. Og tror det er noget de gør med de fleste mennesker så tror ikk bare jeg var heldig. hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128