Sommer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.316 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juni 2009

Klitgaard

Ja jeg har hvis nævnt det før ,men jeg ser så meget frem til at få ferie.hvad skal i lave i sommerferien og hvad glæder i jer mest til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Klumpe-dumpe

Jeg er jo på barsel den her sommer.

Malucca og jeg skal ikke noget specielt, udover hun skal døbes i næste mdr. Men det bliver nok til en del ture til vandet, da mine forældre bor 10 min. der fra.

Hvad skal du lave?

en masse af det fra på tirsdag. Juhuuuuu

Anmeld

21. juni 2009

KWL

Vi skal en tur til Sea Vest igen. Det er anden gang vi er afsted og det er Tildes yndlings sted på helt jorden siger hun.
Vi skal være der i 5 dage med 4 overnatninger. Så kan forældrene heller ikke klare mere. HIHI. Der er badeland og hoppe loppe land og en masse andet godt for børn og barnlige sjæle. Så det er det perfekte sted for vores familie.
Så skal vi ha' lavet haven helt færdig og forhåbentlig have besøg/besøge gode venner, hygge, grille, slappe af og bare være der for vores super skønne piger og lille ludvig vapper

En lille uge til vi får sommerferie og jeg GLÆDER mig!!!

Anmeld

21. juni 2009

Vingummien

Suk bliver jo helt misundelig. Min barsel sluttede jo i fredags, så er ik godt at vide hva kommunen sætter mig til så ved slet ik hva jeg skal lave i ferien.

Franks datter kommer i uge 29-30 og håber selv at jeg kan få lov at have ferie i de 2 uger så Emil også kan være hjemme, så ku det jo være vi ku låne mine forældres sommerhus

Men hvis jeg ik skal det vilde men kun søge job, skal vi da bare nyde det gode bejr som jeg dsa satser på vi får og så bare slappe af og til vandet

Anmeld

21. juni 2009

Klitgaard

Barnedåb og familie hygge lyder skønt. Vi har ferie i ugerne 29 30 og 31 i uge 30 har vi lejet et sommerhus i Hou 300 meter fra lækker lækker strand der blir dejligt at komme lidt hjemmefra.Vi har også lidt projekter her hjemme ,carporten skal males,lave bålsted og nok også lidt andre små ting.En tur i Djurs sommerland er et must her i familien,så det skal vi også, men jeg glæder mig simpelhen til vi bare skal slappe af og nyde hinanden,håber på en masse lune sommer aftnener ,med grillhygge,leg i haven og vin på terressen ,tænk man bare kan sidde der og nyde det uden at tænke på at man skal ind og smørre madpakker,pakke tasker og huske 117 ting til næste dag.GLÆDER MIG.

Anmeld

21. juni 2009

KWL

Åh...ja ingen pakken tasker og tusind ting i hovedet. FEDT tak fordi du mindede mig på det. Hurra nu glæder jeg mig endnu mere

Anmeld

21. juni 2009

lion

Jeg skal starte på arbejde i morgen.
Men jeg har ferie i ugerne 31-33. 25/7-16/8
Vi skal ikk så meget hygge os hjemme, vi har jo her imin barsel være i Randers, Esbjerg og et par gange i Vordingborg, nu skal pengepungen har lidt fred. I sær da min fætter i Vordingborg holder fødselsdag d. 25 juli og min far i kbh d. 26 juli. Vi skal holde Cassandras 1 års fødselsdag d. 1 aug i zoo d. 3 aug( Cassandras fødselsdag) Jeg har selv fødselsdag d. 7 aug. Så lidt skal vi, og så slappe af for resten

Anmeld

21. juni 2009

Vingummien

lion skriver:

Jeg skal starte på arbejde i morgen.
Men jeg har ferie i ugerne 31-33. 25/7-16/8
Vi skal ikk så meget hygge os hjemme, vi har jo her imin barsel være i Randers, Esbjerg og et par gange i Vordingborg, nu skal pengepungen har lidt fred. I sær da min fætter i Vordingborg holder fødselsdag d. 25 juli og min far i kbh d. 26 juli. Vi skal holde Cassandras 1 års fødselsdag d. 1 aug i zoo d. 3 aug( Cassandras fødselsdag) Jeg har selv fødselsdag d. 7 aug. Så lidt skal vi, og så slappe af for resten

Kan godt forstå at i bare skal slappe af, i har også bare rendt rundt til alt muligt, så det trænger i vist også til, og få hverdagen til at få en rytme nu når din barsel er stoppet

Anmeld

21. juni 2009

Ida.

Vi har intet på programmet - jeg har jo endelig fået overstået mine eksamener, så nu har jeg orlov de næste 14 mdr, så jeg glæder mig egentlig bare til at slappe af og til at kunne være spontan!! Annika har ferie fra vuggeren i ugerne 30, 31 og 35 - Pelle har ferie i uge 30. Så det bliver nok bare til nogle endagsture og evt. nogle weekender hos mine forældre eller hos svigermor

/Ida

Anmeld

22. juni 2009

Klitgaard

Morgenmad på terressen i dejligt solskin ,blir da også bare for skønt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.