Underskriftindsamling mod hormonforstyrrende kemi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
8 svar
4 synes godt om
26. februar 2013

Pikku Myy

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Pikku Myy

Op! Måske er der nogen der er interesserede

Citerer fra Tænks hjemmeside:

Synes du, at producenterne bør lave forbrugerprodukter uden skadelig kemi?

Forbrugerrådet har oprettet en international underskriftindsamling, og målet er at skaffe 10.000 underskrifter imod hormonkemi. Og der er allerede over 1200, der har skrevet under.

Med din underskrift beder du EU kommissionen og EU Parlamentet om at forbyde hormonkemi i forbrugsprodukter og tilslutter dig kampen mod hormonkemi i hjemmet.

Forbrugerrådet medbringer underskrifterne til en konference om hormonforstyrrende stoffer i Bruxelles til juni og tilkendegiver forbrugernes modstand mod hormonkemi.

Anmeld

27. februar 2013

Pikku Myy

Vækker det slet ikke interesse?

Hmm, måske er overskriften for kedelig ... Min kæreste foreslog at jeg skulle skrive "Det handler om artens overlevelse" eller noget andet dramatisk. Måske havde han ret ...

Anmeld

27. februar 2013

modesty

Jeg skriver ikke under fordi jeg skal oprette mig som medlem på siden, og det vil jeg ikke. Men har sympati for sagen. 

Anmeld

27. februar 2013

Pikku Myy

modesty skriver:

Jeg skriver ikke under fordi jeg skal oprette mig som medlem på siden, og det vil jeg ikke. Men har sympati for sagen. 

Ja, det kan selvfølgelig være et problem, men jeg har bare afmeldt mig med igen med det samme. Jeg fik en mail, hvor der øverst var et link - meget nemt

Jeg er ret sikker på at det er en meget "fornuftig" side

Anmeld

12. marts 2013

Pikku Myy

Tillader mig at give det en chance til

Anmeld

6. april 2013

nielsen80

6. april 2013

Pikku Myy

nielsen80 skriver:

Har netop underskrevet

Det lød også til at være noget for dig

Anmeld

7. maj 2013

Pikku Myy

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.