Vægt scanning i dag 39+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
8 svar
7 synes godt om
26. februar 2013

dukke

Hejsa piger

Nu har jeg været til sidste vægt scanning i dag og prinsessen er oppe på 2697g og alt så fint ud

Jeg var på FG i går men ondt i underlivet og fik kørt en CTG og blev undersøgt oppe jeg er åbnet 1 cm og har 2 cm livmoderhals tilbage.

Jeg var til lægesamtale efter scanningen og fik en tid til at blive sat igang og det sker imorgen kl 8:15

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

dukke

Og til dem der har mig på facebook må ikke sige noget der inde

Anmeld

26. februar 2013

BigHope13

uhhh spænende, ønsker dig al mulig held og lykke med den forestående fødsel

Anmeld

26. februar 2013

LMX

dukke skriver:

Hejsa piger

Nu har jeg været til sidste vægt scanning i dag og prinsessen er oppe på 2697g og alt så fint ud

Jeg var på FG i går men ondt i underlivet og fik kørt en CTG og blev undersøgt oppe jeg er åbnet 1 cm og har 2 cm livmoderhals tilbage.

Jeg var til lægesamtale efter scanningen og fik en tid til at blive sat igang og det sker imorgen kl 8:15

Iiiih hvor spændende Søde. Håber igangsættelsen forløber problemfrit. Fin størrelse på bæbs'en. Glæder mig til at høre meget mere..

ved ikke hvad den smiley sku der midt i det hele.. Windows Phone.. Gaaaab. Haha..

Knus

Anmeld

26. februar 2013

M (:

dukke skriver:

Hejsa piger

Ih, hvor spændende! Held og lykke imorgen - og god arbejdslyst! 

Anmeld

26. februar 2013

dukke

M (: skriver:

Ih, hvor spændende! Held og lykke imorgen - og god arbejdslyst! 

Tak

Anmeld

26. februar 2013

dukke

LMX skriver:

Iiiih hvor spændende Søde. Håber igangsættelsen forløber problemfrit. Fin størrelse på bæbs'en. Glæder mig til at høre meget mere..

ved ikke hvad den smiley sku der midt i det hele.. Windows Phone.. Gaaaab. Haha..

Knus

Tak søde ja skriver når jeg har født

Anmeld

27. februar 2013

MIWULA

Held og lykke idag søde..

Anmeld

27. februar 2013

FrkZier

dukke skriver:

Hejsa piger

uh det jo nu

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.