Jeg hader min JM - kan jeg få en ny? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja, for at gøre en lang historie kort - jeg hader min JM.

Hun er simpelthen så nedladende og dum at høre på, føler ikke hun tager det seriøst, og jeg har lyst til at tude bare ved tanken om at vi skal derhen igen i morgen. Hun er desværre ikke sådan én man kan snakke med om det.

Derfor vil jeg meget gerne høre hvad jeg skal gøre for at få en ny da jeg simplethen ikke kan klare at skulle tage stilling til hende også mellem alt det andet. Hun er den mest stressende faktor i hele det her forløb og jeg vil det simpelthen ikke.

Synes ikke mit ufødte barn skal fremstilles af hende som et eller andet form for uheld og en alvorlig fejl til trods for at hun udmærket godt ved, at han er planlagt og mere end ønsket.

Please sig at jeg kan få en ny

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

hesøth

Anonym skriver:

Ja, for at gøre en lang historie kort - jeg hader min JM.

Hun er simpelthen så nedladende og dum at høre på, føler ikke hun tager det seriøst, og jeg har lyst til at tude bare ved tanken om at vi skal derhen igen i morgen. Hun er desværre ikke sådan én man kan snakke med om det.

Derfor vil jeg meget gerne høre hvad jeg skal gøre for at få en ny da jeg simplethen ikke kan klare at skulle tage stilling til hende også mellem alt det andet. Hun er den mest stressende faktor i hele det her forløb og jeg vil det simpelthen ikke.

Synes ikke mit ufødte barn skal fremstilles af hende som et eller andet form for uheld og en alvorlig fejl til trods for at hun udmærket godt ved, at han er planlagt og mere end ønsket.

Please sig at jeg kan få en ny

Øv det var da ærgerligt, at du har det sådan.

Tror gerne du må bede om en anden, men tror du skal gå ind i det med åbent positivt sind anyway, for hvad nu hvis det er din "hade"-jm, der har vagt på fødegangen den dag du skal føde?

Tror jeg selv bare ville fokusere på målet - og så tænke pyt, hun havde nok en dårlig dag.

Håber det bedste for dig.

Anmeld

26. februar 2013

tarkoflen

Du skal bede om at få en anden! Det dur ikke, at du har dårlig kemi med din JM! Ring ind og sig, at du ikke synes du har det bedste samarbejde med den JM du har fået, og spørg om det er muligt at få en anden! Det burde ikke være noget problem held og lykke med det.

Anmeld

26. februar 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil

Du kan sagtens be om at få en anden

Anmeld

26. februar 2013

AnthonsMor

Du kan kontakte sekretæren hos din JM og bede om at få en anden, af den simple grund, at du ikke føler kemien fungerer imellem jer..

Så det kan du godt

Anmeld

26. februar 2013

lineog4

Jeg har i en af mine graviditeter bedt om en anden jordemoder og der var ingen problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.