Sen abort - føde selv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.612 visninger
7 svar
2 synes godt om
26. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej..

Min lillesøster står i den situation at hun er gravid i  uge 14. (hun blev scannet igår). Hun er meget psykisk ustabil, med selvmordstanker osv. har for nyligt været i et hash misbrug og kan ikke rigtig finde ud af at passe sig selv. Så hun kan helt sikkert ikke tage sig af et barn endnu. Så hun søger om at få lov til at få det fjernet alligevel. Hvilket vi tror og håber hun får lov til.

Hun har så fået afvide at hun selv skal ind og føde barnet. Er der nogen der kan fortælle lidt om det? Har lovet hende at tage med, og har da også altid drømt om at komme med til en fødsel, men det var nu ikke lige det jeg havde i tankerne Er rigtig meget imod abort, og især sen abort, når barnet ikke er sygt. Men i dette tilfælde forstår jeg det godt. Men hvor gør det ondt i mit moderhjerte at hun skal til at have slået hendes baby ihjel...

Hvor ville jeg ønske jeg kunne tage ham/hende til mig! Men det er der bare ikke mulighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej..

Min lillesøster står i den situation at hun er gravid i  uge 14. (hun blev scannet igår). Hun er meget psykisk ustabil, med selvmordstanker osv. har for nyligt været i et hash misbrug og kan ikke rigtig finde ud af at passe sig selv. Så hun kan helt sikkert ikke tage sig af et barn endnu. Så hun søger om at få lov til at få det fjernet alligevel. Hvilket vi tror og håber hun får lov til.

Hun har så fået afvide at hun selv skal ind og føde barnet. Er der nogen der kan fortælle lidt om det? Har lovet hende at tage med, og har da også altid drømt om at komme med til en fødsel, men det var nu ikke lige det jeg havde i tankerne Er rigtig meget imod abort, og især sen abort, når barnet ikke er sygt. Men i dette tilfælde forstår jeg det godt. Men hvor gør det ondt i mit moderhjerte at hun skal til at have slået hendes baby ihjel...

Hvor ville jeg ønske jeg kunne tage ham/hende til mig! Men det er der bare ikke mulighed

Er bortadoption helt udelukket?

Anmeld

26. februar 2013

baby012

jamen det er det  samme som en alm fødsel (dog et meget lille barn) 

Man får en pille som slår barnet ihjel.. Og så bliver man sat igang

Anmeld

26. februar 2013

baby012

Rockertand skriver:

Er bortadoption helt udelukket?

Anmeld

26. februar 2013

emsaroto

min søster født en 16 uger gammel for ikke så lang tid siden ..

En pille der dræber barnet, også bliver man sat i gang, ligesom en helt alm fødsels. 

Jeg synes, som en anden skriver, at bortadoption ville være noget jeg ville gøre i stedet. 

Anmeld

26. februar 2013

MorTil4<3

jeg har prøvet det i 16 uge

det er benhårdt , men går det som det gjorde for mig , så mærker hun intet

jeg kom ind om eftermiddagen, fik en pille som en skrev overfor slår fostret ihjel
jeg fik så en stor (Ble) på og sku så bare hvile mig
dagen efter om morgenen gik vandet og kort tid efter uden jeg bed mærke i det havde min krop selv skubbet fostret ud og personalet tog ble og foster og spurgte om jeg ville se
og nej tak ! de spurgte om jeg ville vide mere, og nej, de forklarede at når de er så gamle blir de begravet på en ukendt begravelsesplads og så sker der ikke mere der og man kan tage hjem når man føler sig klar

det er virkelig en hård tid at gå igennem og i skal virkelig være der og støtte hende

ps. jeg valgte det jeg valgte da de opdagede en fejl hos fostret for sent , så måtte tage den den vej igennem

Anmeld

26. februar 2013

Fine_007

Anonym skriver:

Hej..

Puha - jeg ville ikke smutte videre uden at sende et kæmpe kram til dig og din søster!!
Jeg forstår godt, hvis I, taget din søsters psyke i betragtning, ikke føler det er det rette valg for hende at gennemgå en graviditet og en bortadoption.

Kram til jer

Anmeld

26. februar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Hej..

Føj for en stuation!

Er der mon ikke den fjerneste mulighed for at hun kunne fuldføre graviditeten og bortadoptere babyen i stedet?

Jeg har fået en abort i 14 uge, da spiren var gået til i uge 12+, og der fik jeg en udskrabning, men det er jo også lidt andre omstændigheder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.