Aaaaarrrrggghh dumme reklamer. Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
8 svar
4 synes godt om
26. februar 2013

MIWULA

Jeg er lige startet min "kur" (omlægning af kost) igår og det går faktisk skide godt men sidder her og ser fjernsyn også kommer reklamen frem med toffee og jeg ELSKER dem så nu er jeg virkelig tæt på at køre op og købe en pakke til mig selv..

Har lige spist en lækker frokost så er ikk sulten..

Hvad gør i når i blir sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Kay

jeg siger til mig selv " er det det værd?" og hvis a... så må jeg gå, der hend hvor man kan købe det... ikke køre... gå...

det er jo ok at spise sådan nogle ting en gang i mellem... men man skal bare afbalancere det om det er det værd og så yde noget for det....

jeg har sååå tit lyst til flødeboller... når jeg står i kø i netto... men så tænker jeg på at en hjemmelavet flødebolle fra en chokoladeforretning smager sååå meget bedre og er sååå meget mere de kallorier værd... og hvis jeg så har virkelig lyst... så må jeg jo lette bagdelen og gå de 3 km. ned og hente sådan en...   som oftes ender det med jeg ik får nogen flødebolle

Anmeld

26. februar 2013

Monski

Jeg er lige startet min "kur" (omlægning af kost) igår og det går faktisk skide godt men sidder her og ser fjernsyn også kommer reklamen frem med toffee og jeg ELSKER dem så nu er jeg virkelig tæt på at køre op og købe en pakke til mig selv..

Ih det er så svært! Jeg har også været igang med projekt vægttab i lang tid. I december sagde vægten minus 17 kg og jeg tænkte at jeg da sagtens så kunne "slappe af" i ferien .. Jeg tog en bodytest i dag og jeg har taget 3,2 kg på siden D. 20 december .. Næsten kun fedt

Så mit råd er bare at lade vær, for hvis du først gør det en gang, bliver det nemmere at nemmere liiiige at synde lidt

Ønsker dig held og lykke

Anmeld

26. februar 2013

MIWULA

Kay skriver:

jeg siger til mig selv " er det det værd?" og hvis a... så må jeg gå, der hend hvor man kan købe det... ikke køre... gå...

det er jo ok at spise sådan nogle ting en gang i mellem... men man skal bare afbalancere det om det er det værd og så yde noget for det....

jeg har sååå tit lyst til flødeboller... når jeg står i kø i netto... men så tænker jeg på at en hjemmelavet flødebolle fra en chokoladeforretning smager sååå meget bedre og er sååå meget mere de kallorier værd... og hvis jeg så har virkelig lyst... så må jeg jo lette bagdelen og gå de 3 km. ned og hente sådan en...   som oftes ender det med jeg ik får nogen flødebolle

Hihih du har ret men det tager kun mig 2 min at gå til netto.. Og kan hurtigt spise hele pakken på 30 min når jeg køber dem..

Anmeld

26. februar 2013

MIWULA

Monski skriver:

Ih det er så svært! Jeg har også været igang med projekt vægttab i lang tid. I december sagde vægten minus 17 kg og jeg tænkte at jeg da sagtens så kunne "slappe af" i ferien .. Jeg tog en bodytest i dag og jeg har taget 3,2 kg på siden D. 20 december .. Næsten kun fedt

Så mit råd er bare at lade vær, for hvis du først gør det en gang, bliver det nemmere at nemmere liiiige at synde lidt

Ønsker dig held og lykke

Øvøv da håber de ryger hurtigt igen..

Tak åhh det er så svært men må og skal bare holde den for jeg vil ha smidt de kilo inden sommer..

Anmeld

26. februar 2013

Kay

MIWULA skriver:

Hihih du har ret men det tager kun mig 2 min at gå til netto.. Og kan hurtigt spise hele pakken på 30 min når jeg køber dem..

så skal du jo bare gå en omvej for at få lov at spise dem...

Anmeld

26. februar 2013

Lotus86

Drop de chokolader, og så tænk på hvor meget mere det giver dig, når du i aften når du går i seng kan give dig selv et klap på skulderen, fordi du stod imod fristelserne

Anmeld

26. februar 2013

MIWULA

Kay skriver:

så skal du jo bare gå en omvej for at få lov at spise dem...

Hihi ja det er rigtigt..

Anmeld

26. februar 2013

LilleSmølf

MIWULA skriver:

Jeg plejer at spise noget frugt, nogle grømntsagsstænger og/eller et stykke smurt rugbrød + drikke et glas vand eller mælk til.

Hvis jeg så stadig har lyst til slik, tillader jeg mig selv at spise det. Dog har jeg meget sjældent lyst til det da jeg plejer at være fint tilfreds og mæt af det jeg lige har spist.

Det er i hvert fald et forsøg værd (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.