Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. februar 2013

Trinebaby

Da lægen har skrevet min adr forkert ved jeg ikk hvornår jeg vil modtage brevet hvor skal man ringe hen , skal jeg bare ringe til Holbæk sygehus ? Eller hvordan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Trinebaby

Hov til NF scanning

Anmeld

26. februar 2013

pernie89

Ja det ville jeg da gøre. Så må de kunne hjælpe dig frem til hvem du skal snakke med om det.

Anmeld

26. februar 2013

Trinebaby

pernie89 skriver:

Ja det ville jeg da gøre. Så må de kunne hjælpe dig frem til hvem du skal snakke med om det.

Tak 

Anmeld

26. februar 2013

pernie89

Og så skal du nok have fat i din egen læge så de kan få rette adressen, for den må vel også stå forkert på din journal.

Anmeld

26. februar 2013

Trinebaby

pernie89 skriver:

Og så skal du nok have fat i din egen læge så de kan få rette adressen, for den må vel også stå forkert på din journal.

har jeg så det er der styr på

Anmeld

26. februar 2013

AnthonsMor

Trinebaby skriver:

Da lægen har skrevet min adr forkert ved jeg ikk hvornår jeg vil modtage brevet hvor skal man ringe hen , skal jeg bare ringe til Holbæk sygehus ? Eller hvordan 

Ja du ringer bare og siger det som det er - så kan de finde din(e) tid(er) frem på computeren

Sådan kunne de i hvert fald da jeg skulle til glucosebelastnings test, der ringede jeg så for at få en anden tid, men de kunne da se hvornår jeg havde en tid, ud fra mit CPR nr

Anmeld

26. februar 2013

Trinebaby

Martsbaby skriver:

Ja du ringer bare og siger det som det er - så kan de finde din(e) tid(er) frem på computeren

Sådan kunne de i hvert fald da jeg skulle til glucosebelastnings test, der ringede jeg så for at få en anden tid, men de kunne da se hvornår jeg havde en tid, ud fra mit CPR nr

Har ringet men uden for telefon tid Hehe så ringer i morgen 

Anmeld

26. februar 2013

AnthonsMor

Trinebaby skriver:

Har ringet men uden for telefon tid Hehe så ringer i morgen 

Nå for pokker Ja der er jo lige de skide telefon tider -.-

Anmeld

26. februar 2013

Trinebaby

Martsbaby skriver:

Nå for pokker Ja der er jo lige de skide telefon tider -.-

Ja Hehe også det kun fra 9:30 til 11:30 så ikk engang så lang tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.