åhhh.. Er så træt af vores børnehave...
Skal have møde med dem, grundet mistanke til ADHD, da jeg har det, min søster,mor,moster osv....
føler virkelig ikke børnehaven er villige til at samarbejde, og de har sågar udtalt at jeg aldrig ville få dem til at skrive noget på min datter, da de ikke ser det... Trods de fortæller at hun er meget meget hyper,,,,
Har ondt i maven pga dette møde, er mig selv der har sat hårdt mod hårdt og forlangt det, men på den anden side, hvorfor inddrage dem når de ikke vil samarbejde...???
der er en børnepsykolog inde over, og har min læge med på råd, som siger at uanset hvad mødet falder ud med, går hun videre med det, da hun ser mange tydelige tegn?
er bare mildest talt RASENDE over de fejer mig af,,,. Og efter jeg har 'forlangt'/krævet de her ting derfra, har de nærmest ik gide sige godmorgen eller farvel til mig, hvor jeg herefter har det meget svært med at 'efterlade' mine børn der... Føler ikke de blir set... Institutionen er meget stor...
Min lille basse går så i vuggestuen, hvor der er noget hypermobilitet... Bad pædagogen om at holde lidt øje, da jeg synes hun gik noget sjovt, de kiggede en uges tid... Og kom derefter med konklusionen at der var intet galt... Siger så at jeg alligevel vil kontakte den fys der var på hende fra baby, ..... Det viser sig sørme at det var godt vi ringede, for der var noget galt, som nu kræver intenst 'træning' og øvelser....
Blir så pisse sur over man kommer med bekymringer og så blir fejet af... Og oveni købet har haft ret....
Skulle lige ha luft.... Overvejer og flytte mine børn, da de aldrig er vildt "wuhuu" vi skal i børnehave... og fordi personalet mildest talt (efter min mening) er ret inkompetente.... Og har mere travlt med at tale sammen end at se børnene....