(oktober) hvordan går det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. juni 2009

Elskermiinsøøn!

hej

ville bare høre hvordaan det går med jer der har termin i okt! jeg har selv den 24 okt ! her går det stille ogroligt, jeg ved jeg venter en dreng!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

haps

hey..

Har termin d. 31/10 og venter en pige )  Ved allerede nu det blir før det 31/10 hun kommer ud til os - men ikke endnu helt hvornår..

Er begyndt at have rigtig meget kvalme og øv igen - lidt irriterende når man prøver på at lave opgave :/

Helene 21+1

Anmeld

21. juni 2009

Brams

Hej

Har termin den 29/10 og ved at vi venter en lille pige. Skal dog nok saettes igang ca. 1 uge foer tid men ved ikke helt hvornaar det bliver endnu.

Har det ellers rigtig godt, lige nu er vi paa ferie i USA (derfor de maerkelige bogstaver ) det var en lidt haard flyvetur pga. stoettestroemper osv. men det gik som det skulle.

Har ingen kvalme heldigvis men lidt svaert ved at faa vejret en gang imellem og bliver let forpustet.

Trine (21+3)

Anmeld

26. juni 2009

Pige2009

Det går rigtig godt her. Er imorgen 26 uger henne og har stadig ingen graviditetsgener mærket overhovedet. Ikke engang her i varmen Min termin er 10-10.

Linda 24+6

Anmeld

29. juni 2009

4kløver

Ja her er alt som det skal være  hun spaker næsten hele dagen og halsbranden er til at leve med Håber bare at der snart kommer mere mave.. jeg har stadig kun  taget 2kg på men hun vokser som hun skal... så det er bare godt.. Jeg er 23+2 nu

Anmeld

1. juli 2009

Pje

Hej alle sammen

Jeg har det fint, ingen gener - maven vokser og den lille bebs sparker på livet løs  Er dog stadigvæk sygemeldt med lænden, men det går heldigvis lidt fremad.
Synes det er lidt svært at holde varmen ud, men også rigtig dejligt at kunne nyde en dejlig dansk sommer. Og behøver jo heller ikke sidde i direkte sol

Pia 22 + 2

Anmeld

2. juli 2009

tumle81

Jeg er nu i 24. uge og det går rigtig godt med maven og den lille baby.

Den sparker livligt derudad hver dag og mange gange om dagen, vi ved ikke hvad det bliver da det skal være en overraskelse denne gang. Vi har i forvejen en pige på 5 år og en dreng på 2 år.

Jeg er sygemeldt pga bækkenløsning, og har både gode og dårlige dage. Det kan ofte være slemt om aftenen!
Jeg får akupunktur som hjælper lidt på det... Havde det også med de to andre, så er helt med på hvordan jeg skal bevæge mig og agere i dagligdagen!

Jeg tror jeg skal sættes igang denne gang også, det er jeg blevet de to andre gange pga smerter, og det ser ikke ud til at blive nemmere denne gang...

Har taget en del på, men igen det gjorde jeg også de andre gange...

Har forresten termin 27.10.09

Knus Kathrina 23+2

Anmeld

2. juli 2009

Cris

tumle81 skriver:

Jeg er nu i 24. uge og det går rigtig godt med maven og den lille baby.

Den sparker livligt derudad hver dag og mange gange om dagen, vi ved ikke hvad det bliver da det skal være en overraskelse denne gang. Vi har i forvejen en pige på 5 år og en dreng på 2 år.

Jeg er sygemeldt pga bækkenløsning, og har både gode og dårlige dage. Det kan ofte være slemt om aftenen!
Jeg får akupunktur som hjælper lidt på det... Havde det også med de to andre, så er helt med på hvordan jeg skal bevæge mig og agere i dagligdagen!

Jeg tror jeg skal sættes igang denne gang også, det er jeg blevet de to andre gange pga smerter, og det ser ikke ud til at blive nemmere denne gang...

Har taget en del på, men igen det gjorde jeg også de andre gange...

Har forresten termin 27.10.09

Knus Kathrina 23+2

Jeg holder fødselsdag den 27.Okt

Jeg vidste ikke kønen i med mit 1. barn. Og det var fantastisk. Lige da barnet blev født, kom på min mave, som du ved, og jeg synes, at det var dejligt at kikke på de der stor øjnene! Jeg kunne slet ikke forstå, at så en lille menneske var ind i min krop! Og så efter kort tid spurgte JM: nåede du at se kønen? øøøøhhhh, nej! Det blev en dreng. Der kunne jeg forstå, hvor lidt vigtigt er det at vide, om den er dreng eller en pige. Det er bare din baby ligemeget hvad.... Men mange har behov for at vide det. Nogle har brug for det, for at finde det hele mere realistisk og for at kunne sige han eller hun. Også for de praktiske ting (blå eller lyserød). Jeg vil hellere ikke vide denne gang!!! Jeg kan ikke vente til den lille kommer til os!

Og øv øv øv men din bækkenløsning, jeg har hørt, at man kan have det rigtigt skidt med det

Anmeld

17. august 2009

MorTilGustav

Heysa!
Har termin 30. okt. og alt lader til at gå som det skal. Det eneste irriterende er den næsten konstante tisse-trang  Min mave ser ikke ret stor ud endnu.. Tror det er fordi mine hofter er så brede og der sikkert er nok plads "indeni" til den lille fyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.