Føler hans skuldre sidder fast i mit bækken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
10 svar
3 synes godt om
25. februar 2013

Sahara82

Har termin om fem dage, og fik i torsdags af vide af jordmoderen at jeg er i de tidlige stadier af fødslen. I løbet af aftenen har jeg fået følelsen af at hans skuldre har presset sig længere ned i bækkenet og måske sidder fast.

Er der andre der har oplevet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

AnthonsMor

smsh skriver:

Har termin om fem dage, og fik i torsdags af vide af jordmoderen at jeg er i de tidlige stadier af fødslen. I løbet af aftenen har jeg fået følelsen af at hans skuldre har presset sig længere ned i bækkenet og måske sidder fast.

Er der andre der har oplevet det?

Umiddelbart burde skuldrene ikke komme helt ned i bækkenregionen før du faktisk presser ham ud

Det var i hvert fald hvad vi fik fortalt
Men skal selvfølgelig ikke kunne sige, om det er dét der er ved at ske

Anmeld

26. februar 2013

Sahara82

Martsbaby skriver:

Umiddelbart burde skuldrene ikke komme helt ned i bækkenregionen før du faktisk presser ham ud

Det var i hvert fald hvad vi fik fortalt
Men skal selvfølgelig ikke kunne sige, om det er dét der er ved at ske

Det har du sikkert ret i. Tror måske bare det er fordi han presser rigtig meget på efterhånden.

Anmeld

26. februar 2013

AnthonsMor

smsh skriver:

Det har du sikkert ret i. Tror måske bare det er fordi han presser rigtig meget på efterhånden.

Nogen kan jo mærke når de sætter sig fast og presser sig længere nede i bæknet, andre mærker det ikke, så måske det "bare" er det du mærker, at han presser sig længere ned og gør klar?

Anmeld

26. februar 2013

Sahara82

Martsbaby skriver:

Nogen kan jo mærke når de sætter sig fast og presser sig længere nede i bæknet, andre mærker det ikke, så måske det "bare" er det du mærker, at han presser sig længere ned og gør klar?

Håber han gør sig klar! Mor her er nemlig meget klar

Anmeld

26. februar 2013

AnthonsMor

smsh skriver:

Håber han gør sig klar! Mor her er nemlig meget klar

Jeg kender det alt for godt! Har termin torsdag i næste uge.. Og jeg kan bare slet ikke vente!

Anmeld

26. februar 2013

Muhmi

Hans skuldre burde bestemt ikke sidde nede, så burde dit vand i hvert fald være gået først

Det presser og presser så man føler man går rundt med en melon mellem benene, de sidste par dage... Men hans skuldre, det tror jeg bestemt ikke det er

Men held og lykke med fødslen

Anmeld

26. februar 2013

Sahara82

Martsbaby skriver:

Jeg kender det alt for godt! Har termin torsdag i næste uge.. Og jeg kan bare slet ikke vente!

Har termin på lørdag, og synes bare han er SÅ tung efterhånden! Men er ret sikker på jeg går langt over tiden. Bliver sikkert sat i gang 41+3. Hehe pessimisme længe leve

Anmeld

26. februar 2013

Sahara82

Muhmi skriver:

Hans skuldre burde bestemt ikke sidde nede, så burde dit vand i hvert fald være gået først

Det presser og presser så man føler man går rundt med en melon mellem benene, de sidste par dage... Men hans skuldre, det tror jeg bestemt ikke det er

Men held og lykke med fødslen

Tror også det er fordi han bare presser så meget på efterhånden. Håber det betyder han snart kommer, for går simpelthen som en and der vrælter

Men tak for svaret!

Anmeld

26. februar 2013

AnthonsMor

smsh skriver:

Har termin på lørdag, og synes bare han er SÅ tung efterhånden! Men er ret sikker på jeg går langt over tiden. Bliver sikkert sat i gang 41+3. Hehe pessimisme længe leve

Jeg synes heldigvis ikke, at jeg mærker så meget tyngde, men jeg er øm i skambenet og får jag i skeden og deromkring hele tiden.. Det er satme strid nogen gange når jeg går og det hele så lige giver et stød.. Av av!

Jeg har lavet en date med min baby om, at hvis han vil komme før tid må han ikke komme i morgen og torsdag, da jeg i morgen skal holde familie fødselsdag og torsdag har fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.