Kan ikke få det til at passe sammen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. februar 2013

Monski

.. Når jeg beregner min termin. På alle de termins beregnere jeg bruger får jeg en termin der hedder 25 oktober, dvs at jeg er 5+3 i dag. Men vil selv mene at jeg er længere henne.
For når jeg læser hvad der sker uge for uge står der under uge 5. at nu skulle man have haft sin menstruation, men den skulle jeg have haft for 2 uger siden.
+ at jeg så også skulle have testet postiv allerede 2+5.

Er der noget jeg gør helt forkert eller hvad?
Hjælp mig piger
(Jeg har rettet min cyklus som nemlig er lidt længere)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

Miss Church

Monski skriver:

.. Når jeg beregner min termin. På alle de termins beregnere jeg bruger får jeg en termin der hedder 25 oktober, dvs at jeg er 5+3 i dag. Men vil selv mene at jeg er længere henne.
For når jeg læser hvad der sker uge for uge står der under uge 5. at nu skulle man have haft sin menstruation, men den skulle jeg have haft for 2 uger siden.

Hjælp mig piger

Kender du en ca dato for ægløsning? Det er jo ikke sikkert at din ligger, som terminsberegneren regner med 

Anmeld

25. februar 2013

Monski

Miss Church skriver:

Kender du en ca dato for ægløsning? Det er jo ikke sikkert at din ligger, som terminsberegneren regner med 

tog ikke en ægløsnings test i den månede men har en App der beregner det ret præcist ud fra tidligere måneder. den siger den skulle ligge d. 29 januar og termins beregneren siger d.1 februar. Ved bare vi kun havde sex d. 27-28 januar.

Anmeld

25. februar 2013

Miss Church

Monski skriver:

tog ikke en ægløsnings test i den månede men har en App der beregner det ret præcist ud fra tidligere måneder. den siger den skulle ligge d. 29 januar og termins beregneren siger d.1 februar. Ved bare vi kun havde sex d. 27-28 januar.

Hvis du havde ægløsning d. 1. februar, ville jeg også sige at du er 5+3 i dag. Så var du jo 2+0 da du havde ægløsning.

De anbefaler jo også at man dyrker sex et par dage før ægløsning. Det forøger chancen for graviditet. 

Anmeld

25. februar 2013

Karla

Monski skriver:

Hjælp mig piger

Når du læser under ugerne, skal du, hvis du er i uge 5+ læse under uge 6, det er nok derfor det ikke passer når du læser under uge 5, svarer det til 4+

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.