Så er alarmen sat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. juni 2009

Dictes mor

Alting skal tages præcis på klokkeslet (eller så tæt på som muligt), når man er i behandling. I dag skulle jeg starte på næsespray også, for det hormondepot jeg fik lagt for en måned siden er brugt op. Den skal tages fire gange om dagen, og så skal jeg huske at tage sprøjten om aftenen også, samt selvfølgelig vitaminpillerne, jerntabletterne, fiskeolien og folinsyren (det er jo vigtigt). Jeg ved godt, at det måske ikke lyder som noget særligt, og det burde vel også være let nok at huske, men men men jeg er bare en dør til at overholde sådan nogle tider. Jeg kan huske det fra p-pillerne i sin tid (gud det er mange år siden jeg lagde dem fra mig), jeg glemte dem tit, og ofte kunne jeg ikke huske om jeg havde taget en eller ej. Det er dog lidt lettere at huske med sprøjterne, dem glemmer man ikke om man har taget . Men jeg er bange for om jeg glemmer pillerne og næsesprayen, så nu har jeg sat min telefon til at minde mig om det. Den ringer nu kl. 6, 12, 18 og 22.
Det er jo bare for smart altså Så håber jeg at vi får en fin rutine med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Bondepigen

Puha, det er da osse et stort arbejde med alle de piller osv. du skal huske hele tiden. Men god idé med telefonen, det gør jeg osse altid, for jeg er virkelig en klovn til at huske sådan noget...

Anmeld

21. juni 2009

Vinker

Kan godt forstå du har sat forskellige alarmer på mobilen. Det er da også mange ting du ska have styr på at tage og man kan bare hurtigt blive i tvivl om man nu har taget den og den - eller var det igår jeg tog dem og ikke i dag?

Håber bare SÅ inderligt at det gir pote i sidste ende!

Knus og tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.