Vi har sovet!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.816 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juni 2009

Klumpe-dumpe

Eller Malucca har sovet som en rigtig prinsesse Ja hun sover faktisk stadigvæk... MOARS store pige. Er så STOLT af hende!!!

Hun fik sin drømme-flaske klk 2245, der var hun så træt, Men så skulle hun lige kaste op, så skulle hun vaskes, ha´skiftet tøj, så var hun ked af det pga hun var så træt. Men kl. 2330 var hun i sovstrup. Og jeg har intet hørt til hende i nat. og jeg har været vågen MANGE gange...
Det eneste jeg har hørt fra hende, var da hendes apnøp-alarm gik igang kl. 0545. Altså heldigvis bare en falsk alarm igen. Men ikke engang det vågnede hun af, og den larmer altså lige så meget som en brandalarm.

Hilsen fra mig der er så STOLT af Ali-Bali-BUU-skønne-lille-Malu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

NaFe

Ej vor er hun bare god....det da bare for dejligt, husker godt den gode tid..hehe..den har vi ik her mere...øv...

Anmeld

21. juni 2009

Dictes mor

Det er da bare dejligt at høre. Sikke en dygtigt pige. Det bliver helt sikkert en rigtig dejlig søndag hos jer, når nu han er helt udhvilet. Jeg kan godt forstå, at du er glad. Det må da også være dejligt, og en lettelse hver gang du har vågnet i nat. Nu kan det godt være, at jeg spørger rigtig dumt, men jeg ved ikke noget om det. Du skriver at din lille prinsesse har en apnø-alarm, hvad er det? Lider hun af søvnapmø?

Anmeld

21. juni 2009

Klumpe-dumpe

Ja det er bare så skønt at hun bare sover... Men altså nu vækker jeg hende snart... Hun skal jo ikke sove sin barndom væk

Nej hun lider IKKE af søvnapnøp, men pga hun var så lille, (umoden) har hun ikke været så god til gylpe, når hun sov. Så har fundet hende, hvor hun var blå i hovedet fordi hun havde gylp i halsen. Og en anden gang hvor hun stoppede med at trække vejret pga. gylp hun ikke kunne få op, der var hun vågen da det skete. Men da akut-bilen og ambulancen kom og de fik gang i hende, var hendes øjne blodsprængt, som ved kvælning. Så jeg har den faktisk som en sikkerhed, pga det med gylpen. MEN det er ikke sket siden episoden hvor ambulancen kom. Men nu er hun jo også en STOR pige 
og selve alarmen er en elektrode der sidder på hendes mave som følger vejtrækningen. Den har hun på 24 timer i døgnet. Sys det er synd af hive den af, da den er klister fast med plaster. Men kobler den af app. når hun ikke sover...
Og der findes ingen dumme spørgsmål

Anmeld

21. juni 2009

Dictes mor

Åh gud dog. Sikke en oplevelse, det var dog skrækkeligt. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige. Pyha. Jeg kan godt forstå, du er vågnet flere gange i nat og tjekket så. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan det må føles at stå i sådan en situation helt alene, med sin datter i armene og vente på ambulancen. Det var dog forfærdelig. Godt at du har fået den maskine, så du kan holde øje med hende.

Hold da op for en lettelse, at hun nu er stor nok til at kunne sove rigitgt. Det må være en lettelse både for dig og hende.

Ja jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal sige, men jeg er rigtig glad for, at hun har det godt og har sovet så fint

Kæmpe knus fra CAmilla

Anmeld

21. juni 2009

Bondepigen

Puha, det lyder som en skrækkelig oplevelse.

Men hold op hvor er du og din datter bare seje. ALT det I har været igennem.

Kram til jer.

Anmeld

21. juni 2009

Klumpe-dumpe

Ja det var SÅ væmmligt at stå der. "heldigvis" var vi oppe hos mine forældre da det skete, så jeg stod ikke med hende alene. Men det tog lang tid inden ambulancen kom, da den skulle inde fra Aalborg og ud til Hals. (ca 40 km) Men akutbilen var der rigtig hurtig, da de har en deroppe. Men det er vitterligt det værste jeg nogensinde har oplevet   Manden på 112, mente nu jeg var ret hys, og jeg skulle tage mig sammen. Han skældte mig faktisk ud. Ved godt han mente det godt, altså det var jo for at hjælpe Malucca.

Ja man kan sige at hun er en STOR fighter, min lille mus. Er også selv imponeret over hvordan hun har taget det hele!!!

Men Malu stod så først op kl. 09.15, med lidt hjælp Så hun har sover 9 timer og 3 kvarter.

Anmeld

21. juni 2009

Bondepigen

SÅ flot at hun har sovet så længe!!!

Anmeld

21. juni 2009

Klumpe-dumpe

Jeps og nu har lige taget en ekstra halv time... Der er da hvis rigtig søndag herhjemme

Anmeld

21. juni 2009

KWL

Det er bare så dejligt at vågne op og være udhvilet. Kender alt til at vågne og tænke at man allerede er træt. Ikke sjovt.
Fortsat skøn søndag til jer

Kristine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.