Hvor skal i hen i påske ferien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.489 visninger
11 svar
1 synes godt om
25. februar 2013

Stumpe27

skal i nogen steder i år påsken falder jo tidligt allerede i marts vil gerne på en lille mini ferie ved bare ikke hvor vi var i Lalandia i vinter ferien og der var helt proppet og der blev ferien jo ødelagt da den lille blev indlagt med RS virus. hvor er et godt sted at holde ferie hvor der ikke er så mange mennesker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

Troldemommi

Stumpe27 skriver:

skal i nogen steder i år påsken falder jo tidligt allerede i marts vil gerne på en lille mini ferie ved bare ikke hvor vi var i Lalandia i vinter ferien og der var helt proppet og der blev ferien jo ødelagt da den lille blev indlagt med RS virus. hvor er et godt sted at holde ferie hvor der ikke er så mange mennesker?

Vi skal til nogle påskefrokoster og ellers skal vi vist holde ferie på costa del skægkær  og så håber vi bare at solen vil skinne bare lidt

Monica

Anmeld

25. februar 2013

lassemor07

Vi skal ingen steder borset fra til påske frokost hos sviger familien for jeg skal nemlig arbejde det meste af påsken

Anmeld

25. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi ska nok bare hygge her hjemme det meste af tiden. Vi er i gang med en større værelses omrokering, så vi ska ha malet og møbleret på thea's kommende nye værelse. Indrettet værelse til alberte og ordnet på kontoret/ gæsteværelset.

Fothåbenlig får vi også tid til at sætte thea's legehus op, som hun fik i fødselsdagsgave i september.

Så ska vi da ud og sige goddag til alle dyrerne i haunstrup zoo og sikkert også en tur til Fyn. 

Når alt det er nået, er kærstens 14 dags ferie vist ved at være brugt. Vh stine

Anmeld

25. februar 2013

M (:

Stumpe27 skriver:

Vi skal en tur ud i mine svigerforældres sommerhus (med spa og sauna, aaaaah!) - så bliver det spændende, om det bliver med eller uden baby, eller om den skulle finde på at ville melde sin ankomst i påskeugen

Anmeld

25. februar 2013

MHB

Vi plejer altid at tage i mine forældres sommerhus i Sverige i Påsken med mine forældre og søster + kæreste og holde fødselsdag for mig og min søsters kæreste og bare slappe af og hygge. 

Det er også planen i år, men da jeg har termin 2½ uge efter påske bliver planerne muligvis ændret alt efter hvordan jeg har det og hvad JM siger til planerne... Det er lidt langt at køre fra Sverige til Aarhus hvis fødslen pludselig går i gang... 

Anmeld

25. februar 2013

Laulund87

Vi skal nok besøge svigerne på camping.. Tror vi besøger dem en enkelt dag og så overnatter Maria til dagen efter. Hun elsker det

Anmeld

25. februar 2013

Miss BananaHammock

Tror vi holder påske hjemme. Håber vi kan male huset udenfor og komme lidt i haven - den ser farrrrlig ud.
Ville gerne være taget et sted hen, men da Alexander kun er 3,5 mdr. til den tid er det begrænset hvad han ville få ud af det.

Anmeld

25. februar 2013

Miss BananaHammock

Tror vi holder påske hjemme. Håber vi kan male huset udenfor og komme lidt i haven - den ser farrrrlig ud.
Ville gerne være taget et sted hen, men da Alexander kun er 3,5 mdr. til den tid er det begrænset hvad han ville få ud af det.

Anmeld

25. februar 2013

Asta&Alfred

Stumpe27 skriver:

Vi skal til Fuerteventura sammen med hele min familie, så det bliver dejligt at komme ned i varmen og være sammenn med familien:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.