Eksperthjælp: Hej Søs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
0 svar
0 synes godt om
25. februar 2013

Rikke Nielsen

"Hej Søs"

Hejsa

Jeg er blevet gravid (endelig) og dette er vores 3. barn, jeg er dog meget i tvivl om hvor langt jeg er henne - og er derfor henvist til en "tidlig termins-scanning"
Jeg tror selv jeg er omkring uge 5-6 stykker

Hvor meget og lidt kan man se på en vaginal scanning?
Jeg er jo yderst interesseret i at se hjerteblink eller noget der minder om et sundt foster?

Hvis jeg nu kun er uge 5 ca, kan man vel ikke se hjerteblink? Blir jeg så tilbudt endnu en scannning et par uger senere eller skal jeg "bare" væbne mig med tålmodighed indtil NF i uge 12?

Mange tak'

/Søs

Rikkes svar

Hej Søs

Tillykke med graviditeten.

Hvis du får din vaginale scanning i 6. uge så kan man se om der er et foster i livmoderen og om det ligger korrekt. Man vil kunne se om der er mere end et foster og man også med stor sandsynlighed kunne se hjerteblink.

Om du tilbydes endnu en scanning kan jeg ikke sige. Men jeg håber din scanning forløber rigtig godt og at du forhåbentlig ser en fin lille ny ved scanningen.

Vi har hos Scanningsklinikken rigtig mange, som kommer fra de er 7+0, for netop at se hjerteblink og se om fosteret ligger korrekt i livmoderen. Også fordi det kan være svært at vente til ens 12.uge hvor man tilbydes nakkefoldsscanning. Så skulle du ønske endnu en scanning er Du altid velkommen hos Scanningsklinikken.

Held og lykke fremover.

Med venlig hilsen

Rikke Nielsen
Scanningsklinikken, Aarhus, Kolding, Aalborg og København

Professionelle og personlige ultra- lydscanninger af gravide i både 2D og 3D/4D.

Se Rikkes hjemmeside: Scanningsklinikken.dk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.