Fødslen bliver sat igang iaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
9 svar
10 synes godt om
25. februar 2013

Anonym trådstarter

Hejsa :-) idag er jeg i uge 38 + 0 og skal indlægges iaften til igangsættelse og forhåbentlig have min lille baby i armene imorgen ( det er vores 3 barn) jeg bliver sat igang på grund af mit  sukkersyge. Hvor jeg glæder mig<3 jeg har haft en svær graviditet med mange smerter, så det bliver dejligt at få fødslen overstået <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Held og lykke med det hele! Håber du får en god og nem fødsel! Vh stine

Anmeld

25. februar 2013

Gaia

Pøj pøj

Anmeld

25. februar 2013

M (:

Anonym skriver:

Hejsa :-) idag er jeg i uge 38 + 0 og skal indlægges iaften til igangsættelse og forhåbentlig have min lille baby i armene imorgen ( det er vores 3 barn) jeg bliver sat igang på grund af mit  sukkersyge. Hvor jeg glæder mig<3 jeg har haft en svær graviditet med mange smerter, så det bliver dejligt at få fødslen overstået <3

Held og lykke med det - god arbejdslyst! 

Anmeld

25. februar 2013

lassemor07

Anonym skriver:

Held og lykke
Håber det bliver en hurtig og nem fødsel

Anmeld

25. februar 2013

LotteGabriella

Anonym skriver:

pøj pøj med det, håber at det går nemt og hurtigt

Anmeld

25. februar 2013

Ditte-3

Held og lykke  

Anmeld

25. februar 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

Held og lykke med fødslen

Monica

Anmeld

25. februar 2013

Fru Christensen

Held og lykke  Hvor må det være dejligt. Må nok indrømme jeg er en smule misundelig, eftersom jeg har termin på fredag 

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

Tusind tak alle sammen:-) jeg skal nok opdatere og sige hvem jeg er når den lille er født <3 jeg har ikke været så aktiv på siden i lang tid. Have en rigtig dejlig dag alle sammen <3 knussss

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.