jeg bliver sindssyg :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.463 visninger
18 svar
3 synes godt om
25. februar 2013

dukke

Jeg var på hospitalet i lørdags da jeg har kraftige menstruationssmerter og fik kørt en ctg og vendte 2 timer på at en læge skulle komme og se om jeg havde åbnet mig men hun kom ikke da de havde så travlt fik tjekket min urin og har måske blærebetændelse, og blev sendt hjem med besked på at jeg skulle ringe igen hvis det blev værre.
Så jeg ringet igen i går (søndag) da jeg næsten ikke kan holde ud at være i min krop, og kun kan sove mellem 30 min til 1 time af gangen, så fik jeg af vide at det er modningveer og jeg skulle tag nogle piller og en varmpude og gå i seng da der var meget lang ventetid.

Nu jeg bare ved at blive sindssyg af at ha ondt og jeg synes bare alle føder.

Jeg er 39+4 og må jo bare vente til det bliver min tur

Ville bare ud med noget brok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

AnthonsMor

Sender lige vestøv i din retning på den betingelse at du om 10 dage sender lidt retur hihi

Anmeld

25. februar 2013

dukke

Martsbaby skriver:

Sender lige vestøv i din retning på den betingelse at du om 10 dage sender lidt retur hihi

Tak ja det kan du tro jeg skal nok sende tilbage

Anmeld

25. februar 2013

AnthonsMor

dukke skriver:

Tak ja det kan du tro jeg skal nok sende tilbage

Mange tak! Han er ved at være lidt strid herinde og nærmest alle store bevægelser mærkes i skeden og bæknet.. Så min krop er træt!

Anmeld

25. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kom så baby, kom så!!

For at baby snart kommer, og at du får en rigtig god fødsel! Vh stine

Anmeld

25. februar 2013

MIWULA

Stakkels dig søde.. Håber snart der sker noget mere.. Ellers hvis du synes det er helt ulideligt også selvom du har taget piller må du jo bare ringe hele tiden så bliver de nok træt af dig til sidst og tager dig ind.. det har jeg hørt før.. hihi..

Anmeld

25. februar 2013

dukke

MIWULA skriver:

Stakkels dig søde.. Håber snart der sker noget mere.. Ellers hvis du synes det er helt ulideligt også selvom du har taget piller må du jo bare ringe hele tiden så bliver de nok træt af dig til sidst og tager dig ind.. det har jeg hørt før.. hihi..

Jeg har ringet 2 gange i dag og de siger bare piller og varmepude

Anmeld

25. februar 2013

MIWULA

dukke skriver:

Jeg har ringet 2 gange i dag og de siger bare piller og varmepude

øv altså.. Stort til dig søde

Anmeld

25. februar 2013

dukke

MIWULA skriver:

øv altså.. Stort til dig søde

Tak søde

Anmeld

25. februar 2013

Babydrøm

dukke skriver:

Jeg var på hospitalet i lørdags da jeg har kraftige menstruationssmerter og fik kørt en ctg og vendte 2 timer på at en læge skulle komme og se om jeg havde åbnet mig men hun kom ikke da de havde så travlt fik tjekket min urin og har måske blærebetændelse, og blev sendt hjem med besked på at jeg skulle ringe igen hvis det blev værre.
Så jeg ringet igen i går (søndag) da jeg næsten ikke kan holde ud at være i min krop, og kun kan sove mellem 30 min til 1 time af gangen, så fik jeg af vide at det er modningveer og jeg skulle tag nogle piller og en varmpude og gå i seng da der var meget lang ventetid.

Nu jeg bare ved at blive sindssyg af at ha ondt og jeg synes bare alle føder.

Jeg er 39+4 og må jo bare vente til det bliver min tur

Ville bare ud med noget brok

Sender en masse vestøv til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.