Min fede lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. marts 2008

sttina

Igår var så dagen hvor jeg endelig skulle på tøsetur med min bedste veninde.. Vi startede med 1½ time massage/ansigtsmaske på rosenborg spa. Det var bare super lækkert (så tak til Sille?? Var det ikke dig der anbefalede dem???? (?) )
Total afslappede tog vi ned på vores ynglings mexi-restaurant og spiste frokost, en sludre slendre tur gennem strøget og så med toget til fisketorvet, hvor vi fik sludret endnu mere og shoppet. Spiste aftensmad og så en tur i biffen... Det var bare så fedt og jeg er bare så fyldt af energi og glæde :D Tænk hvor meget energi man kan få på 12 timers børne og mande fri ;)

Idag fik jeg så lov til at sove længe og så har jeg ellers bare nydt alle mine drenge (L)

Men ingen tvivl om at det skal gentages engang i den nærmere fremtid.. For det var altså for fedt :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2008

Rasmine

HALLO???

-Hvor blev min invitation af?
;)

Mette - pisse misundelig.

Anmeld

16. marts 2008

sttina

Du kunne da bare ha sagt du ville med :D

Gad vide om man får gruppe rabat sådanne steder hvis man nu melder hele juli gruppen til??? Kan så tilgengæld være vi skal ligge i lag, men sjovt ville det være :P

Anmeld

17. marts 2008

Sille

sttina skriver:

Igår var så dagen hvor jeg endelig skulle på tøsetur med min bedste veninde.. Vi startede med 1½ time massage/ansigtsmaske på rosenborg spa. Det var bare super lækkert (så tak til Sille?? Var det ikke dig der anbefalede dem???? (?) )
Total afslappede tog vi ned på vores ynglings mexi-restaurant og spiste frokost, en sludre slendre tur gennem strøget og så med toget til fisketorvet, hvor vi fik sludret endnu mere og shoppet. Spiste aftensmad og så en tur i biffen... Det var bare så fedt og jeg er bare så fyldt af energi og glæde :D Tænk hvor meget energi man kan få på 12 timers børne og mande fri ;)

Idag fik jeg så lov til at sove længe og så har jeg ellers bare nydt alle mine drenge (L)

Men ingen tvivl om at det skal gentages engang i den nærmere fremtid.. For det var altså for fedt :D

Jo det var mig der anbefalede dem...:) Dejligt at i også syntes det var super lækkert..
:)

Kæresten og mig skal derind i april... Så du kan tro jeg også glæder mig..
-sille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.