Gaia og Ko. metervarer i Stof 2000

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.087 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. juni 2009

Rikke, Liam & Linus

Hej alle.

Så kan man få lækre Gaia og Ko. metervarer i Stof 2000. Bla. deres fiskemønster.

Så frem med symaskinerne og spar en masse penge. Stofferne koster 80 kr. meteren.

www.stof2000.dk/list_articles.php

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Aih, hvor fint. Tror da lige jeg skal sende linket videre til min mor så hun kan sy lidt lækkert til ungerne Jeg kan desværre ikke sy.

Anmeld

20. juni 2009

Rikke, Liam & Linus

Ja, jeg tror da ihvertfald lige der skal bruges lidt penge der.

Nu får jeg også snart en splinterny overlock sy-maskine som skal afprøves...uhhh det blir' fantastisk

Anmeld

20. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
RikkeØ skriver:

Ja, jeg tror da ihvertfald lige der skal bruges lidt penge der.

Nu får jeg også snart en splinterny overlock sy-maskine som skal afprøves...uhhh det blir' fantastisk

Og så sidder jeg og tænker: "Overlock... hva faen er det?"

Anmeld

20. juni 2009

nilletøz

Og så sidder jeg og tænker: "Overlock... hva faen er det?"

hejsa..

Så lige du var i tvivl om hvad en overlock er- det er også en sygmaskine, den syr på tøjet bedre sammmen, super god maskine, vil meget gerne også have en, men det er rimlig dyre

Men har fundet et billed til dig..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juni 2009

Rikke, Liam & Linus

Ja, den er rigtig smart sådan en.

Den kan sy med op til 4 tråde, og så skærer den stoffet af så kanterne bliver helt lige. Smart smart smart. Rigtig pro

Anmeld

21. juni 2009

Betina88

Gid jeg ku' sy ..

Anmeld

21. juni 2009

Cris

Aaaaaahhhhhh se! En grund til, at jeg skal lære at sy!!!!!!!! Jeg har aldrig lært det i Spanien. Symaskinen er noget der hører til mormor og ingen lærer at bruge den. Jeg synes, at det er rigtigt godt, at danskere er meget dygtigt til at lære at bruge den! Man kan lave så mange ting! Så må jeg også snart lære noget nyt!!!! (jeg er faktist mest "bange" for klippe arbejde, nogle gange er jeg lidt utålmodig med så nogle ting...)

Anmeld

21. juni 2009

Mumto3

Hmmm....jeg har lyst til både at sige fedt og øv. Fedt fordi jeg rigtig gerne vil have nyt betræk til min voksipose, og vil rigtig gerne have noget Gaia og Ko stof, og må også sige øv, fordi jeg lige har købt  noget katvig sengetøj på trendsales (500kr for nyt juniorsæt) som jeg ville have brugt til formålet. -men der er ikke helt nok stof i et juniorsæt til en voksipose, så jeg mangler stadig stof hvis jeg skulle bruge katvig stoffet.  -og så er dett jo  dejligt at kunne købe Gaia og Ko i metermål....

Men ihvertfald. Tak for tippet!!!! Det nu skal der sys!

Anmeld

21. juni 2009

Pige2009

Sikke nogle søde stoffer. Jeg kan godt nok ikke sy og må indrømme, at jeg heller ikke interesserer mig synderligt for det, men har i stedet folk til det som er rigtig gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.