Ringe til lægen eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
6 svar
3 synes godt om
24. februar 2013

Anonym trådstarter

Da jeg ikk er sikker på min læge som siger jeg er 8+6 men jeg selv siger 10+3 skal jeg ringe til lægen og sige jeg ikk fatter det ? Heller bare bestille en scanning ? Håber i vil hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

B&J

hvad med bare at vente til du skal til scanning og se hvor langt du er henne så længe alt er godt så er det jo lige meget om det er 2 uger fra eller til det er så bare min mening

Anmeld

24. februar 2013

Cbank

Jeg ville også bare vente til scanningen  De er lidt mere præcise end lægen.

Anmeld

24. februar 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Da jeg ikk er sikker på min læge som siger jeg er 8+6 men jeg selv siger 10+3 skal jeg ringe til lægen og sige jeg ikk fatter det ? Heller bare bestille en scanning ? Håber i vil hjælpe 

Du skal afvente din tid til NF. Hvis begge datoer falder indenfor 11+3 - 13+6, så løser problemet jo sig selv.

Hvis den falder udenfor, så prøv at få den flyttet, så ovenstående passer.

Held og lykke.

Anmeld

24. februar 2013

Rockertand

.

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Nej for tænker hvis det er i uge 13 så kan jeg være i uge 15 ? Så vil hellere tage en scanning eller ringe til min læge 

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar ringer bare til lægen da jeg ikk vil vente på om det bliver forsent 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.