Hvilken prisbillig pc til skolebrug?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har måtte indse at mit gamle hakkebræt af en bærbar pc ikke kan holde trit med mit nye studie

Så jeg er på udkig efter en god og stabil computer, som er Su-venlig. Hvilken har du og er du glad for den?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Anonym trådstarter

24. februar 2013

come2

Anonym skriver:

Jeg har måtte indse at mit gamle hakkebræt af en bærbar pc ikke kan holde trit med mit nye studie

Så jeg er på udkig efter en god og stabil computer, som er Su-venlig. Hvilken har du og er du glad for den?

På forhånd tak

En asus ultrabook. Den er ret dyr, men asus kan varmt anbefales bruger min til skolebrug

Anmeld

24. februar 2013

Benjamins'mor

Jeg købte i sommers en packard Bell dot s til 2000,- i Bilka. Den er rigtigt god.

Anmeld

24. februar 2013

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

Jeg købte i sommers en packard Bell dot s til 2000,- i Bilka. Den er rigtigt god.

Den skulle bruges til skolebrug, men nåede ikke at starte.

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

En asus ultrabook. Den er ret dyr, men asus kan varmt anbefales bruger min til skolebrug

Hvor dyr?

Har en asus nu, og den har været OK - men så heller ikke mere. vi har haft bøvl med batterier samt en del af tasterne

Alligevel har jeg faktisk et lidt godt øje til netop en asus-model igen.

Anmeld

25. februar 2013

SaraL

Anonym skriver:

På forhånd tak

Jeg har selv en MacBook til mit studie, den er bare super god, men godt nok ikke særlig su-venlig. 

nu kender jeg jo ikke dit budget, men du kan faktisk få mange gode computere til 3000-4000-5000 kr! Du skal bare IKKE købe en computer med en billig AMD processor - for de er ikke gode. men du kan sagtens nøjes med en intel i3 processor, når det bare er til skolebrug. Og jeg mener faktisk man tit kan få en computer med i3 til under 4000.

Anmeld

25. februar 2013

wamse

Jeg har en Toshiba satellite, og er super glad for den

Gav 4300 for den, for 10 mdr siden, det var inkl skriveprogram, for de havde et pakke tilbud på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.