En dum dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.883 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. juni 2009

mettemus80

Lad mig starte fra begyndelsen... huug.gif

Min kæreste og jeg er i gang med projekt baby, og jeg skulle ha haft min mens i tors.

Jeg har ikke fået en pos. test endnu, men jeg er sikker på at jeg er /var gravid. For jeg har kunne mærke det med kvalme, luft i maven, ondt i lænden osv.

I morges var jeg på toilet, og jeg er begyndt at bløde frisk blod... Her kl. 22.45 bløder jeg stadigvæk og jeg har ondt i min mave / underliv.

Så jeg tror jeg er begyndt at miste...

Jeg ved at det er tidligt at sige miste, men det er det i mit hoved, da jeg var så sikker på at det var nu. Lige siden jeg havde ægløsning... Ja jeg ved hvilken dag den blev undfanget...

Det er så hårdt psykisk...

Lidt spørgsmål:

Hvad vil i anbefale jeg gør ? Skal jeg tage til læge på man. eller skal jeg bare prøve at komme videre uden?

Hvilken farve havde jeres blod, da i mistede??? Mit er frisk blod, dvs. som fra et sår...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Pige2009

Du skal helt klart gå til lægen first thing på mandag. Så får du afklaret, hvad det er og om alt i det hele taget er i orden, hvilket det jo ikke tyder på. SÅ afsted til lægen med dig. Føler med dig og håber på det bedste for dig.

Knus Linda

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

Ja , jeg vil også sige det samme med lægen ..

Men jeg har aldrig prøvet at miste et barn , heldigvis .. Og det er også første gang jeg er gravid ..

Anmeld

20. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Helt klart tage til lægen..
Selvom det er rigtig ubehageligt er du også nødt til at sikre dig at alt er ude
Jeg blødte også friskt blod da jeg mistede i efteråret...
Spørger lige lidt personligt, men har I dyrket sex inden blødningen startede? for jeg har fået at vide at man faktisk kan begynde at bløde og få meget ondt i underlivet hvis man dyrker sex i starten af graviditeten fordi slimhinden er irriteret, og derfor friskt blod!
Det lyder desværre rigtig meget som om du er ved at miste
Men jeg alt hvad jeg kan for at du (stadig( er gravid og at blødningen ikke er et dårligt tegn!
STORT knus til dig!

Anmeld

20. juni 2009

mettemus80

Caroline86 skriver:

Helt klart tage til lægen..
Selvom det er rigtig ubehageligt er du også nødt til at sikre dig at alt er ude
Jeg blødte også friskt blod da jeg mistede i efteråret...
Spørger lige lidt personligt, men har I dyrket sex inden blødningen startede? for jeg har fået at vide at man faktisk kan begynde at bløde og få meget ondt i underlivet hvis man dyrker sex i starten af graviditeten fordi slimhinden er irriteret, og derfor friskt blod!
Det lyder desværre rigtig meget som om du er ved at miste
Men jeg alt hvad jeg kan for at du (stadig( er gravid og at blødningen ikke er et dårligt tegn!
STORT knus til dig!

Nej vi har ikke haft sex de sidste dage...

Anmeld

22. juni 2009

mettemus80

Lægen tog en test. Og den var neg. i dag.

Men hun troede også at jeg havde været gravid lør. ...
Da jeg havde haft alle symp. og havde blødt før hun undersøgte mig den 9. juni. Men ingen kan give mig et svar om det var det ene eller andet...

Så det er det... Og hvis jeg havde haft en pos. test i dag, så skulle jeg havde været scannet, så hun var glad for at jeg kom i dag...

Og så sagde hun at man tiit ikke kan tage en pos. købetest så tidligt i gra. Så næste gang skulle jeg kommer ind til hende, når min mens. udeblev...

Og ja hver læge gør det på sin måde!!!

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mettemus80 skriver:

Lægen tog en test. Og den var neg. i dag.

Men hun troede også at jeg havde været gravid lør. ...
Da jeg havde haft alle symp. og havde blødt før hun undersøgte mig den 9. juni. Men ingen kan give mig et svar om det var det ene eller andet...

Så det er det... Og hvis jeg havde haft en pos. test i dag, så skulle jeg havde været scannet, så hun var glad for at jeg kom i dag...

Og så sagde hun at man tiit ikke kan tage en pos. købetest så tidligt i gra. Så næste gang skulle jeg kommer ind til hende, når min mens. udeblev...

Og ja hver læge gør det på sin måde!!!

øv hvor er det træls søde!
Håber for Jer at du bliver hurtigt gravid igen, og at I får Jeres lille guldklump!
stooort knus til dig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.