Udbetalt SU - ikke alene og har barn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
11 svar
2 synes godt om
24. februar 2013

Miin'Baby'Mus

Hej hej,

Der har været så mange debatter ang SU og enlige forælder, men nu sad jeg lige og kiggede hvad jeg ville få når jeg skal starte uddannelse igen til september - og det kan jeg ikke lige helt gennemskue

Jeg bor sammen med min kæreste som har fast job og vi har netop fået en datter sammen Jeg vil søger SU og så søge al slags lån jeg kan få, og når jeg siger "alt" så er det nemlig fordi jeg har fået indtrykket af at der er 2 slags lån ?

Så er i ikke søde og fortælle hvad i har søgt og hvor meget i får osv? Bare skær det ud i pap

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Maja88

LilleNyPåVej skriver:

Hej hej,

Der har været så mange debatter ang SU og enlige forælder, men nu sad jeg lige og kiggede hvad jeg ville få når jeg skal starte uddannelse igen til september - og det kan jeg ikke lige helt gennemskue

Jeg bor sammen med min kæreste som har fast job og vi har netop fået en datter sammen Jeg vil søger SU og så søge al slags lån jeg kan få, og når jeg siger "alt" så er det nemlig fordi jeg har fået indtrykket af at der er 2 slags lån ?

Så er i ikke søde og fortælle hvad i har søgt og hvor meget i får osv? Bare skær det ud i pap

Der er normal lån og så er der forsørger lån mannkan søge..

Anmeld

24. februar 2013

Sara.

Du kan få normal SU plus det normale lån plus forsøger lån.

Normal SU, ligesom dem der ikke har børn. Det kun hvis du er enlig SUen ændrer sig.

Så kan du låne som alle andre. Mener det et par tusind.

Men fordi du har barn kan du låne som forsøger også. Det mener jeg også er et par tusind.

Anmeld

24. februar 2013

Miin'Baby'Mus

Maja88 skriver:

Der er normal lån og så er der forsørger lån mannkan søge..

Godt så, det var også det jeg havde forstået på SU's hjemmeside

Anmeld

24. februar 2013

Miin'Baby'Mus

Sara. skriver:

Du kan få normal SU plus det normale lån plus forsøger lån.

Normal SU, ligesom dem der ikke har børn. Det kun hvis du er enlig SUen ændrer sig.

Så kan du låne som alle andre. Mener det et par tusind.

Men fordi du har barn kan du låne som forsøger også. Det mener jeg også er et par tusind.

Anmeld

24. februar 2013

Glad Giraf

LilleNyPåVej skriver:

Hej hej,

Har lige haft oprettet en tråd om næsten det samme, kan se om jeg kan linke den ind bagefter

Men sådan som jeg forstår det, får du de 5700 før skat... Ud over det kan du så tage SU.lån, på 2943, da du er forsørger kan du så løne 1473 yderligere... Så du kan i alt låne 4416 om måneden

Anmeld

24. februar 2013

Sara.

LilleNyPåVej skriver:

fint

Anmeld

24. februar 2013

Miin'Baby'Mus

LilleLivasMor skriver:

Har lige haft oprettet en tråd om næsten det samme, kan se om jeg kan linke den ind bagefter

Men sådan som jeg forstår det, får du de 5700 før skat... Ud over det kan du så tage SU.lån, på 2943, da du er forsørger kan du så løne 1473 yderligere... Så du kan i alt låne 4416 om måneden

Nemlig, sådan forstår jeg det også

Anmeld

21. marts 2013

MorTilEnPrinsesse

LilleNyPåVej skriver:

Nemlig, sådan forstår jeg det også

Dejlig tråd! - lige de svar jeg søger! - Har diskuteret men en fordi hun ikke mener jeg får forsørger tillæg når manden er i job, men det er altså det jeg kan forstå udfra det inde på su siden... 

Anmeld

21. marts 2013

Miin'Baby'Mus

MorTilEnPrinsesse skriver:

Dejlig tråd! - lige de svar jeg søger! - Har diskuteret men en fordi hun ikke mener jeg får forsørger tillæg når manden er i job, men det er altså det jeg kan forstå udfra det inde på su siden... 

Ja sådan forstår jeg det også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.