Hej alle herinde,
Jeg fandt i onsdags ud at jeg er gravid i min 6 uge. Graviditeten var på ingen måde planlagt da, ham jeg er blevet gravid med, er en jeg har kendt i 7 uger ud af de 6 uger jeg er henne.
Jeg fortalte ham i fredags om graviditeten, og han tog det utrolig pænt. Da jeg er en af de personer som mener at mændende har lige så meget at skulle have sagt under en graviditet, bad jeg ham om at bruge maks. 14 dage til at finde ud af hvad han vil, da han på det tidspunkt var meget i tvivl. Hvilket er klart da det er utrolig meget at sluge, når man i forvejen ikke kender hinanden så godt igen.
Jeg selv er utrolig splittet i mit valg. En abort ville være oplagt i denne situation, men på den anden side er det for mig et held i uheld at det er sket. Jeg har i mange år været skrunk, og at stå med valget om at beholde et barn er bare så utrolig svært, da det på sin måde altid har været en drøm for mig at være mor før 25. Men selvfølgelig skal det også være fair for fyren jeg ser, og derfor kan jeg kun sidde tålmodigt og vente på han har taget en beslutning og så må vi tage den derfra. 
Har nogen af jer prøvet at være igennem det samme, eller har i måske nogle indvendinger, synspunkter på det jeg skal igennem. Jeg lytter gerne. 
Anmeld