Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Øv kan ikke se ham?:-(
Prøver igen - men det virker som om jeg kun kan få lov at ligge et billede ind af gangen fra iPad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke en masse skønne unger!
Her er mine
Første billede er mig sammen med mine tvillingedrenge Mikkel og Emil. Vi ser Gangnam style på com
Andet billede er mindstemanden Jonathan.
her er Sigfred som baby og som en stor dreng!
Tauf skriver: WOW De er så fede.. Det sidste er da gude smuk:-):-):-) Det er de andre også men hold da op hun er køn:-):-)Er hun model eller har været med i film ? Hun virker bekendt ??
WOW De er så fede.. Det sidste er da gude smuk:-):-):-) Det er de andre også men hold da op hun er køn:-):-)Er hun model eller har været med i film ? Hun virker bekendt ??
Tak og nej hun plejer faktisk at være knap så fotogen... Altid sagt huN var smukkere i virkeligheden hvorimod den mellemste er smukkere på billeder - altså lige det her er han nok bare sjovere ;-)
Min datter
Min søn, der i torsdags kom så træt hjem fra bhv, at han faldt i søvn mens han sad og tyggede en bolle.
Moma skriver: Min søn, der i torsdags kom så træt hjem fra bhv, at han faldt i søvn mens han sad og tyggede en bolle.
Hvor er han skøn
Min smukke datter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128