Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Betina88 skriver:Og kvalmen er væk ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Elskermiinsøøn! skriver:tiden skal bare gå jeg har så ondt over alt, mine ben , kan ikk stå stille , får det tit dårligt, døjer med næsebold , ja jeg kan blive ved,
Betina88 skriver:Utroligt at nogen regere så hårdt , når de er gravide .. Min kvalme gik hurtigt over faktisk .. Men jeg fik ingen næseblod .. Men jeg får også ondt i benene og ryggen , hvis jeg går for meget eller står op for meget ..
Elskermiinsøøn! skriver:hehe, jeg fant ud af det sent, var 11 uger henne, og de 11 uger har jeg ikk mærket noget, men da jeg fant ud af jeg gravid, kom det hele bare oven i hianden der kommer jo noget dejligt ud af det
Betina88 skriver:Jeg var 8 uger henne , da jeg var hos lægen og bekræftet at den var positiv .. Så gik der heller ikk' lang tid før jeg fik kvalme ..
Elskermiinsøøn! skriver:mit var ikk lige planlagt hehe, men han ville til verden
Betina88 skriver:Hva' så med faderen ?
Elskermiinsøøn! skriver:ham der skrad ikk noget jeg vil snakke om
Betina88 skriver:Det er også helt i orden .. Bare du ka' klare det , så er det jo fint nok ..
Elskermiinsøøn! skriver:kan jeg!! hvorfor der enlig ikk nogle billdere af din mave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128