Lækker ret med laks - inspiration søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

Peanut

Lunae skriver:

Det gør det nemlig

Jeg har en forestilling om laks, mornaysauce eller flødesauce og så noget frisk pasta, men er ikke så kreativ, så kan ikke improvisere

Nårh ja, jamen det kan man da også 

Vi lavede engang spaghetti cabonara, og skiftede bacon ud med laks, det smagte meget godt, men laksen kunne dog godt være lidt dominerende til dem der ikke bryder sig så meget om fisk 

http://dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=7054&sognavn=spaghetti%20cabonara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

tarkoflen

Kog madlavningsfløde op med lidt soltørrede tomater (den bløde slags, ellers skal de blødes ud i vand) skær laksen ud og mindre mundrette stykker, og kog det med, tilsæt til sidst frisk eller frossen spinat (hvis frossen, er det bedst at tø det op og presse væden ud af det) kog det kort til spinaten er klar og server med frisk pasta du kan også bruge andre grøntsager, så som sukkerærter, broccoli eller en anden fast grøntsag, der ikke tager for lang tid at koge

Det er super lækkert, nemt og smager rigtig godt!

Anmeld

24. februar 2013

DinNabo

Mariner laksen i soya sauce i 20 min, put dem derefter i ildfast fad, hak hasselnødder og kom ovenpå, kom peber på og derefter 20 min i ovnen.

kog brune ris eller kartofler og lav en hollandaise sauce.

Server en salat til, som du synes er lækker

Anmeld

24. februar 2013

Asta&Alfred

Lunae skriver:

Jeg har taget 4 lakseportioner op af fryseren, men ved simpelthen ikke hvad jeg skal lave med dem!

Forslag modtages med kyshånd!

Jeg synes laks er helt perfekt i en pastaret, fx i en lys sovs med spinat serveret med frisk pasta:-)

Anmeld

24. februar 2013

La´chrissen

Lunae skriver:

Jeg har taget 4 lakseportioner op af fryseren, men ved simpelthen ikke hvad jeg skal lave med dem!

Forslag modtages med kyshånd!

Skær det i små stykker, bland med lidt løg, flødeost, og krydderurter samt salt og peber. Pak ind i butterdej.
Mmm

Anmeld

24. februar 2013

bøllen

Lunae skriver:

Puha, det bliver vidst for avanceret for mig

Det er altså SUPER nemt og smager LÆKKERT.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.