Hvilke uger/måneder er billige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. februar 2013

Peanut

Hej

Ja som overskriften lyder, hvilke uger/måneder er så generelt billigst? Tænker i sommerferieperioden.

Ved godt det skal være udenfor højsæson/børneferie, men hvornår ligger den i år?

Er sådan set ligemeget om det er charterrejser eller camping, for det har vi ikke lagt os fast på. Vi er jo ret fleksible, idét vi kun er manden og jeg.  Har flere gange købt afbudsrejser, men dem er der vel også prisforskel på, i og udenfor højsæsonen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Sara.

Peanut skriver:

Hej

Ja som overskriften lyder, hvilke uger/måneder er så generelt billigst? Tænker i sommerferieperioden.

Ved godt det skal være udenfor højsæson/børneferie, men hvornår ligger den i år?

Er sådan set ligemeget om det er charterrejser eller camping, for det har vi ikke lagt os fast på. Vi er jo ret fleksible, idét vi kun er manden og jeg.  Har flere gange købt afbudsrejser, men dem er der vel også prisforskel på, i og udenfor højsæsonen 

Starten af juni eller slutningen af august er mit gæt......

I hvert fald fald ikke i ugerne 28-29-30...

Anmeld

24. februar 2013

L&V

Peanut skriver:

Hej

Til og med uge 26 og ja ved faktisk ikke hvornår det sluttet. Men vi har altid rejst i uge 26 og sparet mange penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.