Hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
6 svar
1 synes godt om
23. februar 2013

Anonym trådstarter

Er i 5+3 og har løbende i aften haft sindsyg ondt  højre side af underlivet (li der hvor kejsersnit sidder), det gør i perioder mega nas, sådan så jeg føler jeg ikke kan rette mig ud

Skal jeg være nervøs? (Har aldrig mistet før) Eller er der først noget at være bekymret for hvis man begynder at bløde?

3. gravditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Er i 5+3 og har løbende i aften haft sindsyg ondt  højre side af underlivet (li der hvor kejsersnit sidder), det gør i perioder mega nas, sådan så jeg føler jeg ikke kan rette mig ud

Skal jeg være nervøs? (Har aldrig mistet før) Eller er der først noget at være bekymret for hvis man begynder at bløde?

3. gravditet

Jeg vil råde dig til at få det tjekket... jeg oplevede det begge gange jeg var gravid... 1. gang mistede jeg fosteret i uge 9 og 2. gang fik jeg en dejlig velskabt dreng...

Anmeld

23. februar 2013

Amanda Stage

under denne graviditet havde jeg mange mærkelige smerter i starten. Min læge + en vagtlæge sagde at der ikke var noget at være nervøs for, medmindre man havde så ondt man ikke kunne fungere eller begyndte at pletbløde uden at have haft samleje. 

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har overhovedet ikke blødt, der har heller ikke været noget idag, men i nat sad jeg med kuldegysninger, ræserrøv og opkast?!

Men intet efter kl 03 i nat?

Anmeld

24. februar 2013

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

3. gravditet

sådan havde jeg det også i start i nr 2 graviditet.

Fik at vide at det var pga at livmoder mm begynder at vokse og at det nok skulle holde op igen, det gjorde det også...

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Mor til Frederic og Freya skriver:

sådan havde jeg det også i start i nr 2 graviditet.

Fik at vide at det var pga at livmoder mm begynder at vokse og at det nok skulle holde op igen, det gjorde det også...

Så tlnker, at der ikke er noget at være nervøs for?

For jeg har jo ikke blødt. har bare ekstra udflåd, men det jo vist meget normalt

Anmeld

24. februar 2013

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Så tlnker, at der ikke er noget at være nervøs for?

For jeg har jo ikke blødt. har bare ekstra udflåd, men det jo vist meget normalt

jeg var ikke og efter den første omgang med de smerter, så kom de faktisk ikke igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.