bøtterne er blevet normale!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.480 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. juni 2009

Milka

så har pigerne fået risgrød og de guffede det i sig som har de aldrig bestilt andet end at spise med ske hele deres liv. de er bare så dygtige! og vigtigere endnu, de er mætte. og når de er mætte, er de glade. bare skønt!

med posten kom de to lamaze sengerande jeg købte på trendsales tidligere på ugen og bøtterne har haft en fest over dem. de skal jo slet ikke sættes op, fandt jeg ud af, men ligge frit for at blive nærstuderet, raget på, lyttet til, dimset med og smagt på af nysgerrige babyer. genialt legetøj : )

så faktisk er det ikke kun deres sult der er blevet tilfredsstillet, men også deres sanser. det tror jeg er ret vigtigt når de tigerspringer.

... så har vi fået en indkaldelse fra statsforvaltningen til at få lavet dna prøver i faderskabssagen. tog sin tid, synes jeg. men endelig sker der da noget...

og det er nu 100% sikkert at jeg kan flytte ind i lejligheden ved flintholm station – det skulle lige godkendes af min kusines bestyrelse først, en formalitet, men nok til at jeg ikke har sagt denne lejlighed op endnu. det gør jeg så fluks med det samme!

det har bare været en rigtig, rigtig god dag. jeg er så vild med mine piger og er bare uendelig stolt af dem 

ps – de er ikke længere til salg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Klitgaard

Heldigt de ikke er til salg længere,for de kan ikke få en bedre mor end dig.Du gør det så godt.

Anmeld

20. juni 2009

Milka

årh mange tak 

Anmeld

20. juni 2009

Vingummien

ris grød er bare guf, var os det Emil startede med, nam nam. Tror det minder meget om mælk i smagen

Anmeld

20. juni 2009

Lilac

ej, hvor godt!! Hvor fedt at de bare guffede i sig, xxx var også helt tosset med det! Fedt med sengeranden, ja, det kan godt være det hjælper med den rigtige stimulation når de er i et spring... Det har jeg egentligt aldrig tænkt over... de lamaze ting er også bare gode med alle de farver og ting der kan røres ved!
Godt de ikke er til salg længere

Anmeld

21. juni 2009

Klumpe-dumpe

Altså nu har jeg langt om længe fået mine SP-penge og ville give et bud på bøtterne og så er de ikke til salg mere

Nej det er måske meget godt tænk at ha´ hele 3 lige gammel bøtter med tigerspring

Skønt med DNA-testen bliver sat igang nu, så det kan blive afsluttet. Går selv og venter på at blive indkaldt til den, altså hvis vi er nået så langt, kommer jo an på om Nicolaj mødte op på SA i tirsdags....

Og tillykke med den nye lejlighed, hvor er det skønt for jer at komme tættere på mormor.

Anmeld

21. juni 2009

grinbidderen

ej hvor lyder det bare herligt at bøtterne er blevet sig selv igen.. dejligt... her er det så bare valdemar der ik vil sove om natten...

ej du må da ikke flytte til kbh så er du ikke i korsør så man kunne gå ture tage forskellige steder hen med vores bøtter.. det er jeg lidt trist over men det er selvføllige dejligt for jer at i kommer ind til kbh, ville jeg osse ønske jeg kunne gøre.. men nej.. hvornår skal du så flytte osv???

og dejligt du har fået det til faderskabet.. god dag til alle..

Anmeld

21. juni 2009

Milka

grinbidderen skriver:

ej hvor lyder det bare herligt at bøtterne er blevet sig selv igen.. dejligt... her er det så bare valdemar der ik vil sove om natten...

ej du må da ikke flytte til kbh så er du ikke i korsør så man kunne gå ture tage forskellige steder hen med vores bøtter.. det er jeg lidt trist over men det er selvføllige dejligt for jer at i kommer ind til kbh, ville jeg osse ønske jeg kunne gøre.. men nej.. hvornår skal du så flytte osv???

og dejligt du har fået det til faderskabet.. god dag til alle..

vi flytter nok omkring den 1. august men det er ikke helt på plads endnu. så vi har da stadig en dejlig sommermåned (forhåbentlig) til at lave ting med små bøtter : )

hvad er der med lille valdemar, hvorfor vil han ikke sove?

Anmeld

21. juni 2009

KWL

øv- at de ikke er til salg mere. Jeg tog gerne de to lækre tøser... ihvert fald lige et par dage.  De ville jo nok sno mig om min lille finger, de er jo ikke til at stå for.

Anmeld

21. juni 2009

grinbidderen

Milka skriver:

vi flytter nok omkring den 1. august men det er ikke helt på plads endnu. så vi har da stadig en dejlig sommermåned (forhåbentlig) til at lave ting med små bøtter : )

hvad er der med lille valdemar, hvorfor vil han ikke sove?

Ja der er jo tid nok kan jeg se.. og så kan de små osse begynde at lave noget mere når de ny blir lidt ældre.. smiler...
jeg tror at valdemar har det der tigerspring. han vågner flere gange om natten også skriger han bare tit tager han bare i mod sutten andre gange blir han ved med at skrige men det kan osse være fordi hans tand lige er sprunget frem her idag at det har gjort ondt i nogen dage, han er jo ved at få 2 tænder mere end den ene der lige er dukket frem idag, så skønt så har han snart 5... så kan han jo bide mere end normalt og av det gør nas skal jeg lige sige, griner... men super hvis i kan få den der lejlighed, hvor stor er den osv??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.