så har pigerne fået risgrød og de guffede det i sig som har de aldrig bestilt andet end at spise med ske hele deres liv. de er bare så dygtige! og vigtigere endnu, de er mætte. og når de er mætte, er de glade. bare skønt!
med posten kom de to lamaze sengerande jeg købte på trendsales tidligere på ugen og bøtterne har haft en fest over dem. de skal jo slet ikke sættes op, fandt jeg ud af, men ligge frit for at blive nærstuderet, raget på, lyttet til, dimset med og smagt på af nysgerrige babyer. genialt legetøj : )
så faktisk er det ikke kun deres sult der er blevet tilfredsstillet, men også deres sanser. det tror jeg er ret vigtigt når de tigerspringer.
... så har vi fået en indkaldelse fra statsforvaltningen til at få lavet dna prøver i faderskabssagen. tog sin tid, synes jeg. men endelig sker der da noget...
og det er nu 100% sikkert at jeg kan flytte ind i lejligheden ved flintholm station – det skulle lige godkendes af min kusines bestyrelse først, en formalitet, men nok til at jeg ikke har sagt denne lejlighed op endnu. det gør jeg så fluks med det samme!
det har bare været en rigtig, rigtig god dag. jeg er så vild med mine piger og er bare uendelig stolt af dem

ps – de er ikke længere til salg
Anmeld