føler os meget røvrendt af lægerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. marts 2008

stinamusen

så blev vi indlagt igen oliver og jeg. fordi olivers dårlige nyre gør at han nolge gange får voldsomt ondt og vil ikke lægge på ryggen eller på venstre side og græder i mange timer det enste der hjælper er at går med ham på skuldrene til han flader i søvn men det er ikke hver dag men hver 3 dag

. vi blev indlagt torsdag aften fordi lægen slet ikke kunne undersøge oliver fordi han havde så ondt. han kunne kun undersøge oliver når han hang på min skuldere .lægen vil be lægen der kom om gredagen om at ringe til skejby om fredagen fordi de har oparrret oliver 2 gange.

det blev fredag og lægen kom hun ville ikke ringe til skejby for nu havde oliver jo det fint for han græd ikke ikke mere. sagde lægen jeg fortalte lægen at oliver kun ville lægge ned når han lå på højere side eller på maven. men lægen ville ikke ringe til skejby for han havde nok bare haft ondt i maven

sygeplejskerne var dypt ryste også fordi det er 6 gang vi er indlagt med på 2 månedere.

jeg ringede slev til skejby sygehus som var lige så rystede over den behandlening roskilde gav os. og ville derfor får alle papierne fra roskilde de håbede på at det ville blive inde påske men ellers vil det blive lige efter påske.

i går lørdag kom der en ny læge og udskrev og sagde oliver bare havde halsbetændelse

nu er vi kommet hjem

oliver har grædt i 3 timer i natfordi han ruller om på ryggen isøvne

jeg har rystet over lægernes behandening. og føler mig hjælpe løs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2008

Rasmine

Åh nej.
Føler med Jer.
Kan du ikke rulle et håndklæde sammen til "en pølse" eller en lille dyne, og ligge bag hans ryg, så han ikke triller rundt?

Synes du skal banke i bordet, og KRÆVE at de tager Jer alvorligt, han kan da ikke være tjent med at have ondt, den lille stakkel.

Hvordan er fremtidsudsigterne med nyren?

Mette - med en tåre i øjenkrogen.

Anmeld

16. marts 2008

Tynen

Jeg er fuldstændig rystet over at de bare sender jer hjem!

Det er jo tydeligt at der er noget galt når han græder fordi han ruller om på ryggen!

Er fuldstændig enig med Mette!

Ring derud - Bank i bordet og sig at du forlanger at de undersøger ham igen!
Det er da i hvert fald ikke normalt!

Det virker så umuligt at stå alene mod et stort system, men synes du skal give det chanven atter engang!

Held og lykke med det hele!

Trine - Der fandme får det dårligt over at høre om sådan noget!

Anmeld

17. marts 2008

MorCamilla

Hejsa...

Det er da godt nok dårlig behandling I har fået.. Trist at nogle læger gør sådan..
Jeg håber at I finder ud af det, så Oliver kan blive frisk igen..
Jeg synes også du skal ringe der ud og sige at du forlanger at de kigger på ham igen.. Det havde jeg gjort hvis det var Mikkel...

Knus fra Camilla.

Anmeld

18. marts 2008

rlyn

Jeg er rystet 8( Hvor jeg dog føler med jer. :'( Jeg ville uden tvivl tage tilbage til det sygehus og nægte at forlade stedet, før der er lovning på en gennemgribende undersøgelse >(>(>( Håber virkelig I kan finde en læge, der tager jer seriøs. Knus Rikke

Anmeld

18. marts 2008

Pia.

Hold da ferie... - hvad pokker bilder de sig ind, håber du har fået undersøgt lille manden (kan se dit indlæg er et par dage gammelt)

Håber han har fået det bedre...

Mange tanker fra Pia (H)

Anmeld

23. marts 2008

Nadi

Hva er det da for en læge?? Kan godt forstå du føler at lægen røvrendte jer, det ville jeg godt nok også føle.
Jeg bliver da lidt utryg ved tanken om at vi har læger her i DK der ikke kan kende forskel på en dårlig nyrer og halsbetændelse!
Håber virkelig for din lille Oliver at han får en læge der ved hvad han/hun har med at gøre, og god bedring.

-Nadia, der også har en Oliver :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.