Ligamentssmerter uge 14

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
6 svar
1 synes godt om
23. februar 2013

Anonym trådstarter

Hejsa baby.dk'er  

jeg er 13+1 idag og oplever en "del" ømhed omkring livmoderen i denne tid synes jeg.. Det er ikke smerter i den forstand at det gør rigtig ondt.. Mere bare almindelig ømhed og ubehag derudover synes jeg min ryg/lænd er ret øm især når jeg går.. Er det normalt i uge 14 ?  

Fik lavet en moderkagebiopsi i tirsdags pga dårlige tal til NF heldigvis viste den første prøve en sund og rask baby pige <3 nu mangler vi bare svar på de sidste prøver.. derfor er jeg anonym i lidt tid endnu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

Jupiter

Anonym skriver:

Hejsa baby.dk'er  

jeg er 13+1 idag og oplever en "del" ømhed omkring livmoderen i denne tid synes jeg.. Det er ikke smerter i den forstand at det gør rigtig ondt.. Mere bare almindelig ømhed og ubehag derudover synes jeg min ryg/lænd er ret øm især når jeg går.. Er det normalt i uge 14 ?  

Fik lavet en moderkagebiopsi i tirsdags pga dårlige tal til NF heldigvis viste den første prøve en sund og rask baby pige <3 nu mangler vi bare svar på de sidste prøver.. derfor er jeg anonym i lidt tid endnu  

Ja jeg vil mene det er helt normalt, det følte jeg nemlig også, og fik at vide at det netop bare er livmoderen der begynder at give plads til den lille

Anmeld

23. februar 2013

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Ja jeg vil mene det er helt normalt, det følte jeg nemlig også, og fik at vide at det netop bare er livmoderen der begynder at give plads til den lille

Okay det lyder godt tak for svaret 

Anmeld

23. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hejsa baby.dk'er  

Jeg havde også ligament smerter ret "sent", men jeg synes du skal være opmærksom på, om det begynder at gøre mere ondt, for så kunne det være begyndende bækkenløsning måske?

Ikke for at gøre dig urolig, men det er bare vigtigt at lytte til sin krop

Håber du finder ud af det, og at det kun bliver ved ubehag og ikke går over i direkte smerter!

Anmeld

23. februar 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Jeg havde også ligament smerter ret "sent", men jeg synes du skal være opmærksom på, om det begynder at gøre mere ondt, for så kunne det være begyndende bækkenløsning måske?

Ikke for at gøre dig urolig, men det er bare vigtigt at lytte til sin krop

Håber du finder ud af det, og at det kun bliver ved ubehag og ikke går over i direkte smerter!

Mange tak for svaret men kan man godt få bækkenløsning så tidligt ? Vil selvfølgelig være obs på om det bliver værre  

Anmeld

23. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Mange tak for svaret men kan man godt få bækkenløsning så tidligt ? Vil selvfølgelig være obs på om det bliver værre  

Det kan man nemlig godt.. Nogen er uheldige..

Anmeld

23. februar 2013

Victoria2013

Jeg har haft ondt i lænden nærmest lige fra starten og det er ikke blevet bedre (er i 24. uge nu). Har intet der ligner bækkenløsning, bare lændesmerter og det er altså helt almindeligt har jeg ladet mig forstå... men det er selvfølgelig ikke spor behageligt og man skal passe på med at lave for fysisk krævende ting...

Tror jeg havde nogle ligamentsmerter omkring uge 12 og så igen i uge 19... dem i uge 19 var slemmest. Har hørt noget om at fra uge 24 kan der komme nogen igen, håber ikke de bliver værre end sidst... men det er jo altsammen en del af det at være gravid, så man må bare leve med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.