Tager det lang tid at blive gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
5 svar
2 synes godt om
23. februar 2013

MorTilEnPrinsesse

Hej ;-) 

jeg er mor til en pige fra september 2012... Vi vil gerne have flere børn og gerne tæt på hinanden så de får glæde af hinanden... Meeeen, ved min pige blev jeg først gravid efter 2 år, så hvad kan jeg forvente nu? Jeg tager p piller igen det har jeg gjort i ca 4 måneder... men skal jo vide hvornår jeg skal stoppe for at det passer ind i vores planer..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

come2

MorTilEnPrinsesse skriver:

Hej ;-) 

jeg er mor til en pige fra september 2012... Vi vil gerne have flere børn og gerne tæt på hinanden så de får glæde af hinanden... Meeeen, ved min pige blev jeg først gravid efter 2 år, så hvad kan jeg forvente nu? Jeg tager p piller igen det har jeg gjort i ca 4 måneder... men skal jo vide hvornår jeg skal stoppe for at det passer ind i vores planer..  

Det er ikke til at sige. Det kan kun tiden vise

Anmeld

23. februar 2013

AnthonsMor

Hej ;-) 

Uh det tror jeg er meget individuelt!

Nogen bliver gravide lige efter p-pille stop, andre, som jeg selv skal gå i 6 måneder, og andre endnu længere.. Så det er meeeeeeeeeeeget svært at sige

Men held og lykke når I kommer dertil

Anmeld

23. februar 2013

Hailiesmom11

Det er meget forskelligt hvor langt tid det tager at blive gravid.. her tog det ca 4-5 mdr efter p-pille stop.. første gang var det 9 mdr efter pille stop..

Anmeld

23. februar 2013

Krussedulle

Hej ;-) 

Vi besluttede at vi gerne ville have vores nr 2 og 3, tæt på hinanden og da vores den mellemste var 3 mdr, smed jeg pillerne, blev gravid 14 dage senere,

Så jeg var temmelig fertil kort efter fødslen, men det er jeg vist generelt!

Jeg ved ikke om det er ALLE, men mange i hvert fald, er ret fertile kort efter en fødsel

Anmeld

23. februar 2013

norenberg

Hos os gik der 4 år inden der var gevindst igen og vi brugte slet ikke beskyttelse efter fødslen af vores datter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.