Til fleregangsfødende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

fairlady

Anonym skriver:

Hvornår fødte i ? Skriv gerne alle jeres fødseler på . Jeg er 3 gangs f. 1 gang 39+6 , 2 gang 41+4 og her 3 gang er jeg nået til uge 38+0

har hørt at det er meget normalt med "snhydeveer", som 3. gangs fødene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

lulle23

1. gang 39+2 (Vandet gik selv og fik efterfølgende Ve-stimulerende drop)

2. gang er denne gang og er 37+6 ( Så venter spændt )

Anmeld

23. februar 2013

Lene Unik

1. gang uge 31+3 - kejsersnit

2. gang uge 39

3. gang uge 35+3 - kejsersnit

Anmeld

23. februar 2013

Anonym trådstarter

fairlady skriver:

har hørt at det er meget normalt med "snhydeveer", som 3. gangs fødene...

Tror os at jeg har haft lidt snyde veer 2 gange nu.

Anmeld

23. februar 2013

Ciss

1. gang ti dage før termin.

2. gang en dag før termin.

Anmeld

23. februar 2013

birthee

1. gang 38+5

2. gang 39+3

3. gang 39+5

Alle tre gange er fødslen gået i gang af sig selv, første gang med at vandet gik hjemme med efterfølgende veer, 2. gang med veer og vandafgang hjemme, 3. gang med veer fra 6.30 og lillebror født 9.16...

Anmeld

23. februar 2013

Anonym trådstarter

birthee skriver:

1. gang 38+5

2. gang 39+3

3. gang 39+5

Alle tre gange er fødslen gået i gang af sig selv, første gang med at vandet gik hjemme med efterfølgende veer, 2. gang med veer og vandafgang hjemme, 3. gang med veer fra 6.30 og lillebror født 9.16...

Hold da op 3 gang gik hurtig

Anmeld

23. februar 2013

birthee

Anonym skriver:

Hold da op 3 gang gik hurtig

Jeps, ringede til fødegangen 6.50 at jeg havde haft 4 veer - som i veer der kunne mærkes  Kalder på min mand kl 7 - han er oppe 7.15 (stakkels mand, ikke engang 3 timers søvn efter han kom hjem fra arbejde...) 7.30 kører han afsted med de 2 store i institution, kl 7.45 må jeg ringe til jordemoderen og bede om en ambulance, da jeg godt kunne mærke jeg ikke turde vi kørte selv, og var helt selv hjemme, så var også nødt til at høre hvad jeg skulle gøre hvis jeg lige pludselig stod midt i aktiv fødsel... Hun sender en ambulance der er der 8.30, kl 9.00 presseveer, 9.10 på fødegangen, og så er han født 9.16... Var afsted med udrykning, og det der skulle have været en stille og rolig kørsel 1, blev til en med lidt mere fart på... Ved ankomst stod der 2 jordemødre og tog imod, der blev holdt en elevator til mig og så nåede jeg lige på fødebriksen, så var lillebror sådan set  ude...

Anmeld

23. februar 2013

Stjerneskud

1. gang 39+5

2.gang 40+3

Anmeld

23. februar 2013

Anonym trådstarter

birthee skriver:

Jeps, ringede til fødegangen 6.50 at jeg havde haft 4 veer - som i veer der kunne mærkes  Kalder på min mand kl 7 - han er oppe 7.15 (stakkels mand, ikke engang 3 timers søvn efter han kom hjem fra arbejde...) 7.30 kører han afsted med de 2 store i institution, kl 7.45 må jeg ringe til jordemoderen og bede om en ambulance, da jeg godt kunne mærke jeg ikke turde vi kørte selv, og var helt selv hjemme, så var også nødt til at høre hvad jeg skulle gøre hvis jeg lige pludselig stod midt i aktiv fødsel... Hun sender en ambulance der er der 8.30, kl 9.00 presseveer, 9.10 på fødegangen, og så er han født 9.16... Var afsted med udrykning, og det der skulle have været en stille og rolig kørsel 1, blev til en med lidt mere fart på... Ved ankomst stod der 2 jordemødre og tog imod, der blev holdt en elevator til mig og så nåede jeg lige på fødebriksen, så var lillebror sådan set  ude...

Vildt nok. Det var da godt at du lige nåede frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.