Må indrømme, at jeg synes en fødsel er noget man deler med sin mand/kæreste og ingen andre (øøh ok og så lige en lægestuderende i mit tilfælde
)
Jeg havde og har stadigvæk ikke lyst til at ha' hverken min mor, svigermor, moster eller veninde med til fødslen - men sådan er man jo så forskellige, men havde jeg været alenemor ved fødslen så havde jeg taget min mor og veninde med tror jeg
Helt enig med dig
Første gang havde, jeg ikke nogle med. Jeg ønskede det ikke, da jeg ikke var sammen med faren, ja så han deltog så ikke.
Jeg var 19 år gammel da je blev gravid, og for mig var det bare en privat ting, at skulle føde, og sådan har, jeg det stadigvæk.
Jeg vil ikke have en veninde med eller noget andet. Her anden gang, jeg skulle føde havde, jeg min kommende mand med.... Og gud, hvor var det dejligt, men ens mand/kæreste er man også intim med, og det bare noget helt andet.
Han var ved min sidde,da jeg skulle føde vores lille pige, det var super godt. Men når, jeg igen skal føde nr 3 en gang og nr 4....

eller, hvor mage det nu bliver til, så skal igen andre med end min mand.... Jeg fortyder ikke, at jeg selvom, jeg var alenemor, at jeg ikke hvde nogle med, det var ikke skræmmende eller noget. Men der bare noget, man ikke dele med alle, og en fødsel er smukt, men også privat efter min mening, og den deles ikke andre end ens mand.
Susanne
Anmeld