Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har haft fotograf hjemme og fået tilsendt en masse super billeder, men jeg skal vælge ud og kan ikke spørge min kære husbond fra det er hans fødselsdagsgave (nogen af dem)....
hvilke billeder ville du vælge?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skal siges de bliver redigeret færdige når de er valgt
umuligt valg og så er der endda flere end de her, men det var grovsorteringen, og selv dem var svær og endnu ikke helt afgjort
lineog4 skriver: Jeg har haft fotograf hjemme of er tilsendt en masse super billeder, men jeg skal vælge ud og kan ikke spørge min kære husbond fra det er hans fødselsdagsgave (nogen af dem).... hvilke billeder ville du vælge?
Jeg har haft fotograf hjemme of er tilsendt en masse super billeder, men jeg skal vælge ud og kan ikke spørge min kære husbond fra det er hans fødselsdagsgave (nogen af dem)....
Billede nr. 3, 6 & 8 er SUPER gode
3-4-6-9 -13 super fantastiske billeder
lineog4 skriver: Jeg har haft fotograf hjemme og fået tilsendt en masse super billeder, men jeg skal vælge ud og kan ikke spørge min kære husbond fra det er hans fødselsdagsgave (nogen af dem).... hvilke billeder ville du vælge?
Sikke nogle flotte billeder. Super ide med en hjemmefotograf. Jeg synes specielt nr. 5,6 og 8 fra toppen er rigtig gode:-)
Ja det er helt fantastisk at hun kommer hjem og tager i vante omgivelser og børnene var helt med. Dog var min mellemste lidt slatten efter sygdom, og ja så kan jeg så ikke lide mig selv på billeder, men ser jeg bort fra det - griner.
Hov der var er til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128