Øhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.926 visninger
14 svar
17 synes godt om
23. februar 2013

Alína Hólm

Vores ældste søn har lige set os dyrke sex??? Vi aner ikke hvor lang tid han stod der! Vi reagerede da han sagde mor jeg vil sove i min seng. Han sov sammen med sin lille søster på hendes værelse... Jeg er i chok han plejer aldrig at vågne om natten!!! Og emilia græder hvis hun vågner og malick ligger i tremme seng! Stakkels lille dreng !!! Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke!!!! 

Min kæreste siger bare han ved ikke hvad det er? Ovs ! 

Hjælp !! Jeg vil unødventigvis høre fra børnehaven at han fortæller om sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anika Hólm skriver:

Vores ældste søn har lige set os dyrke sex??? Vi aner ikke hvor lang tid han stod der! Vi reagerede da han sagde mor jeg vil sove i min seng. Han sov sammen med sin lille søster på hendes værelse... Jeg er i chok han plejer aldrig at vågne om natten!!! Og emilia græder hvis hun vågner og malick ligger i tremme seng! Stakkels lille dreng !!! Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke!!!! 

Hjælp !! Jeg vil unødventigvis høre fra børnehaven at han fortæller om sådan noget

Det går nok - han er ikke det første barn, der overrasker far og mor midt i akten. Snak lidt med ham om det. 

Noget helt andet: Jeg forstår ikke dine familieforhold. Du venter nr. fire, men i august sidste år skrev du, at I ikke havde et fælles barn, men din søn fra 2009, og at din mand havde forsøgt at gøre dig gravid i tre år. Desuden, at du aborterede i 2011. Nu har du tre børn - den yngste fra februar 2012 - hvordan hænger det sammen? 

Anmeld

23. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Bare rolig tror ik han har taget skade!! Vh stine

Anmeld

23. februar 2013

banana3

Mor og meget mere skriver:

Det går nok - han er ikke det første barn, der overrasker far og mor midt i akten. Snak lidt med ham om det. 

Noget helt andet: Jeg forstår ikke dine familieforhold. Du venter nr. fire, men i august sidste år skrev du, at I ikke havde et fælles barn, men din søn fra 2009, og at din mand havde forsøgt at gøre dig gravid i tre år. Desuden, at du aborterede i 2011. Nu har du tre børn - den yngste fra februar 2012 - hvordan hænger det sammen? 

Det Var virkelig ikke særlig pænt at hænge hende sådan ud! Har du mistro til hende så skriv privat!

Anmeld

23. februar 2013

Muhmi

Anika Hólm skriver:

Han har sikkert tænkt at i legede... Og jeg tror altså ikke at man skal tage det så tungt, når de i den alder ser os dyrke sex.. Det er hurtigt glemt Det er i hvert fald ikke noget de husker, ligesom jeg gør fordi jeg vadede ind mens mine forældre var igang da jeg var 16 hehehe, DET glemmer jeg aldrig, DESVÆRRE! 

Anmeld

23. februar 2013

Aagaard

Jeg tror ikke at han tager skade og heller ikke at det er noget som er skidt for børn at se (ikke at man ikke skal forsøge at undgå det). Det er jo bare mor og far som er meget meget glade for hinanden. Han har vel set jer kysse før og det er jo også et udtryk for at mor og far er glade for hinanden.
Var det mig der stod i situationen tror jeg at jeg ville lade det ligge hvis han ikke selv spørger, men spørger han eller fortæller om det i børnehaven så ville jeg snakke med ham om det og gribe det an som at det er noget voksne/forældre gør når de er meget glade for hinanden og de elsker hinanden.
Sådan ville jeg også gribe et spørgsmål om hvor børn kommer fra an - ingen storke her

håber at du finder en måde der passer dig

Anmeld

23. februar 2013

Lady Marion <3

Undskyld men tjekkede lige dine børn alder , er din ældste 3 år (måske 4 nu)   Hvor meget tror du dit barn opfatter af sådan noget ??? Andet end i ligger i sengen ?? Kan ikke forstå at du som mor har spekulationer over det

Anmeld

23. februar 2013

wamse

Det tror jeg ikke er den store trauma, for det er jo en helt naturlig ting mellem voksne

Ikke at jeg siger at børn skal ses det Men gør det ikke til en kæmpe ting, for det er trods alt kærlighed mellem to mennesker. Det skulle jo gerne være noget godt og dejligt for ham senere i livet, og ikke forbundet med noget total tys tys

Hvis han siger det i børnehaven, er det jo heller intet forkert i det, de snakker jo også om tissemænd, tissekoner, numser m.m.

Anmeld

23. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
banana3 skriver:

Det Var virkelig ikke særlig pænt at hænge hende sådan ud! Har du mistro til hende så skriv privat!

Åh, sådan var det slet ikke tænkt - jeg kan godt se, det kan virke som mistænkeliggørelse, men det var/er bare en undren, fordi JEG ikke kan regne den ud. Der er jo fotos af familien, så jeg tror ikke, der er tale om snyd eller noget. Jeg er bare nysgerrig.

Undskyld, også til TS, at det kunne misforstås. 

Anmeld

23. februar 2013

banana3

Mor og meget mere skriver:

Åh, sådan var det slet ikke tænkt - jeg kan godt se, det kan virke som mistænkeliggørelse, men det var/er bare en undren, fordi JEG ikke kan regne den ud. Der er jo fotos af familien, så jeg tror ikke, der er tale om snyd eller noget. Jeg er bare nysgerrig.

Undskyld, også til TS, at det kunne misforstås. 

Jeg kender alt for godt at man ikke lige får tænkt sig om, hvordan man lige formulere sig! super dejligt med din besked tilbage! Så er der ihvertfald ikke nogen tvivl om hvad du mente helt præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.