Tænker det værste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.636 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. juni 2009

lion

Jeg har blødt lidt, ikke særligt meget, men alligevel.
Jeg har også haft lidt ondt i maven.
Jeg ringede til vagtlægen og han sagde at det kunne være tegn på jeg kunne tabe det. Jeg skulle slappe af i denne weekend og snakke med min læge mandag, så jeg kunne blive scannet senere. Han sagde hvis jeg begyndte at bløde mere måtte jeg ringe igen.
Nej hvor jeg håber at det bare er lidt blod og ømhed.
Sikke mange dumme tanker der kan gå gennem ens hovedet lige nu. Manden tager det desværre ikke så tungt.
Det værste er at jeg skal på arbejde på mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

anna-jonas

Åhhhhh...........Søde Helene.

Hvis det er nogen trøst, blødte jeg også i starten af både graviditeten med Jonas og Anna. Grunden var i.flg. min læge, at fosteret satte sig fast i livmoderen, og begyndte at danne moderkagevæv. Håber at det er grunden til din blødning.
Ja, du skal på arbejde på mandag.............men ikke hvis du bløder, vel?? Så er det vigtigere at komme til læge.

Knus Mette

Anmeld

20. juni 2009

Vingummien

Unge dame hvis du bløder på mandag så er det til lægen og ik arbdej der den fesen ind

Er bedre at få det tjekket end at tage på arbejde en enkelt dag. Håber du lige smider en sms om vidre forløb

Anmeld

20. juni 2009

msax

Jeg tænker også at du helt sikkert skal til lægen på mandag - om ikke andet så bare for at få tjekke at alt ser ud som det skal. Så kan arbejdet vente...

Anmeld

20. juni 2009

Milka

tænker på dig ..

Anmeld

20. juni 2009

JustAnotherName

Jeg krydser fingre, ønsker og håber det bedste for dig.... 

Anmeld

20. juni 2009

Klitgaard

Jeg blødte 2 gange da jeg ventede Emilie i 6 uge og i 10 uge første gang ringede jeg til vagtlægen da det var sent om aftenen det begyndte vagtlægen sagde jeg skulle til lægen næste dag ,det var jeg så og alt var ok anden gang sendte lægen mig scanning og alt var jo ok.Så håber på det bedste for dig også.

Anmeld

20. juni 2009

Bondepigen

Håber det bedste for dig!!! Og tænk på dig selv før job!!!

Anmeld

20. juni 2009

NaFe

jeg blødte mange gange under min graviditet... i uge 10 var det slemt og kom på hospitalet...blev scannet og hun så fin ud...men de kunne ikke garanter a jeg ikke ville aboter..heldigvis ik...men a bløde lidt sku være meget normalt...

håber i hvert fald det er sådan os for dig..a alt er tip top

Anmeld

20. juni 2009

Lilac

åh, hvor er det synd for dig! Men jeg kan også fortælle at jeg blødte lidt i starten af gravididteten med xxx, og min læge tjekkede mig, samme dag og sagde at det ikke var særlig meget jeg havde blødt og at jeg heldigvis stadig var gravid... Vagtlægen burde have undersøgt dig med det samme, for det er forfærdenlige tanker der flyver rundt i ens hoved... Jeg stortudede... Men slap af i weekenden og bliv tjekket på mandag! Krydser alt hvad krydses kan for dig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.