Indlagt, vandet er gået ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. februar 2013

MoarLK

Ja som overskriften siger, så er jeg her til aften blevet indlagt. Min vand begyndte at sive i morges. Var meget i tvivl om det var det eller jeg havde tisset i bukserne. Tog på arbejde som normalt og måtte skrifte trusseindlæg et par gange i løbet af dagen, så det har ikke været meget. Derfor i tvivl om det var vandet. Tog dog ind på hospitalet for at være sikkert og de undersøgte alt muligt i et par timer. Hvor i jeg til sidst sagde at det er altså vandet, for der kom en del da de undersøgte mig inden i. Så nu ligger jeg her indtil baby kommer ud. Og vi håber at den bliver inden i maven til uge 34 og derefter må vi se. Er 31+4 i dag så der er længe til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

M (:

MoarLK skriver:

Ja som overskriften siger, så er jeg her til aften blevet indlagt. Min vand begyndte at sive i morges. Var meget i tvivl om det var det eller jeg havde tisset i bukserne. Tog på arbejde som normalt og måtte skrifte trusseindlæg et par gange i løbet af dagen, så det har ikke været meget. Derfor i tvivl om det var vandet. Tog dog ind på hospitalet for at være sikkert og de undersøgte alt muligt i et par timer. Hvor i jeg til sidst sagde at det er altså vandet, for der kom en del da de undersøgte mig inden i. Så nu ligger jeg her indtil baby kommer ud. Og vi håber at den bliver inden i maven til uge 34 og derefter må vi se. Er 31+4 i dag så der er længe til...

Held og lykke - håber baby bliver i maven mindst en måned endnu! 

Anmeld

23. februar 2013

tarkoflen

Øv det er da ikke rart

Håber bebs holder sig derinde i noget tid endnu! Jeg har termin tæt på dig, og kan godt forstå, at du er nervøs! Det ville jeg virkelig også være!

Stort

Anmeld

25. februar 2013

LotteGabriella

krydser fingre for, at baby venter lidt endnu

pøj pøj med det hele

Anmeld

25. februar 2013

MHB

Uhhh det var da også lige tidligt nok.. Hvad er status nu? Jeg håber du kan holde den lille inde i hvert fald lidt endnu... 

Anmeld

5. marts 2013

PeruBaby

Åhh, det er jeg ked af at høre. Håber det bedste for jer i den kommende tid Får du så lungemodnende medicin allerede, eller venter de og ser tiden an. Synes jeg har læst at man ofte giver lungemodnende medicin når vandet går inden uge 34, er det rigtigt?

Stort knus til jer

Anmeld

7. marts 2013

MoarLK

Status fra Hillerød Hospital:

Jeg ligger stadigvæk her på hospitalet og "bare" venter.

Fik lungemodnende medicin da jeg blev indlagt, så det er på plads.

I går havde jeg faktisk veer hele dagen med 10-12 min i mellem. Åbnede mig med 2 cm, men i nat kl. 3 holdt det lidt op igen. Nu er der ca 30-45 min i mellem.

Håber at det stiller helt af i løbet af de næste par timer, så jeg kan få sovet lidt.

Baby skulle gerne blive inde i maven til mandag, hvor jeg rammer 34+0 og vil blive sat i gang...

Anmeld

7. marts 2013

MHB

MoarLK skriver:

Status fra Hillerød Hospital:

Jeg ligger stadigvæk her på hospitalet og "bare" venter.

Fik lungemodnende medicin da jeg blev indlagt, så det er på plads.

I går havde jeg faktisk veer hele dagen med 10-12 min i mellem. Åbnede mig med 2 cm, men i nat kl. 3 holdt det lidt op igen. Nu er der ca 30-45 min i mellem.

Håber at det stiller helt af i løbet af de næste par timer, så jeg kan få sovet lidt.

Baby skulle gerne blive inde i maven til mandag, hvor jeg rammer 34+0 og vil blive sat i gang...

Godt at høre at du holder på den lille endnu... Så krydser jeg fingre for at du kan holde de par dage endnu til du bliver sat i gang! Spændende! 

Anmeld

7. marts 2013

tarkoflen

Håber du kan holde på den lille ballademager et par dage endnu det er godt gået, at du har holdt på den helt til nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.