Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. februar 2013

Anonym trådstarter

Da jeg var til lægen blev jeg rykket næsten 2 uger tilbage :/ så nu går jeg og tænker på hva nu hvis jeg havde regnet næsten rigtig så til NF skanning kan jeg måske være i uge 15 i stedet for 13 uger hvis det er der jeg skal til skanning skal jeg vare vente og se ? er bare bange for NF bliver for sent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

ekebiv

Anonym skriver:

Da jeg var til lægen blev jeg rykket næsten 2 uger tilbage :/ så nu går jeg og tænker på hva nu hvis jeg havde regnet næsten rigtig så til NF skanning kan jeg måske være i uge 15 i stedet for 13 uger hvis det er der jeg skal til skanning skal jeg vare vente og se ? er bare bange for NF bliver for sent

Hvordan kom lægen frem til terminsdato? Den burde jo være ligesom din hvis han bare regner ud fra sidste mens

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

Hun tog sådan en rund ting og regnede ud :/ kan da også være jeg er helt galt på den , jeg havde sidste mens den 16 dec som første dag ? 

Anmeld

22. februar 2013

Maja88

Og hvor langt har du regnet dig frem til

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

Ca 10 uger men er ikk sikker på det er rigtig har også prøvet dem på nettet hihi 

Anmeld

22. februar 2013

Mettefpigen

Hhvad siger din termin?

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

Efter nettet ca 19 sep 

Anmeld

22. februar 2013

Mettefpigen

Da jeg blev gravid havde jeg min mens efter d 12 dec og inden d 20 dec 2010.. Jeg kan se at den 25 feb 2011 var jeg i uge 11 så det passer nogenlunde med sin udregning....

Anmeld

22. februar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

JJeEfter nettet ca 19 sep 

Jeg var sat til d 16 sep...

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

Ved bare ikk hva jeg skal gøre om jeg er bare skal vente , hva er din cyklus ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.