Tiden går langsomt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
8 svar
5 synes godt om
22. februar 2013

tankai

åh jeg synes tiden går alt for langsomt!

Det er kun 1 uge siden jeg fik en positiv test, og denne uge har bare følt som flere måneder..

Jeg kan slet ikke vente til vi skal se baby, eller til jeg kan mærke at jeg faktisk er gravid..

Puha' den lange ventetid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

Hailiesmom11

tankai skriver:

Det er kun 1 uge siden jeg fik en positiv test, og denne uge har bare følt som flere måneder..

Jeg kan slet ikke vente til vi skal se baby, eller til jeg kan mærke at jeg faktisk er gravid..

I starten går det langsomt fordi man gerne vil se mave og vide baby er okay..
Er selv gravid dog for anden gang og jeg føler tiden går super hurtigt denne gang jeg synes lige jeg har testet positiv og det er allerede 6 uger siden

Anmeld

22. februar 2013

AnthonsMor

tankai skriver:

Tiden sneeeeeeeeeeeeeegler sig afsted llige indtil du har været til NF.. Så føles det som om der kun går et par uger også er du tæt på termin.. Jeg har 13 dage til termin og nu begynder tiden igen at gå langsomt, men for pokker tiden imellem NF og nu er bare fløjet afsted!

Og tillykke med spiren!

Anmeld

22. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

tankai skriver:

Når man tænker på hvor dårligt jeg har det synes jeg faktisk også tiden er gået meget hurtigt jeg er allerede 9+2. Men kan udmærket godt forstå dig

Anmeld

22. februar 2013

Bertris

Da jeg stod der i starten lige efter min positive test, følte jeg også bare tiden sneglede sig afsted, men når jeg tænker tilbage på det sidste halveårs tid (har termin 18/3 og fandt ud af det 28/7) er tiden alligevel fløjet afsted  

Synes ventetiden er 1000 gange værre et par uger inden termin hvor det eneste man kan tænke på er at skulle møde det lille vidunder  

Anmeld

22. februar 2013

BigHope13

tankai skriver:

Åh gud hvor kan jeg dog følge dig, og jeg har først fået en positiv test igår chok altså hvordan skal det ikke ende når jeg synes tiden er så lang skal heldigvis til tidlig scanning på fredag så skal heldigvis kun vente en uge endnu.

Anmeld

23. februar 2013

tankai

BigHope13 skriver:

Åh gud hvor kan jeg dog følge dig, og jeg har først fået en positiv test igår chok altså hvordan skal det ikke ende når jeg synes tiden er så lang skal heldigvis til tidlig scanning på fredag så skal heldigvis kun vente en uge endnu.

tillykke med testen 

vi skal til første scanning d. 6 hvor jeg kommer til at være 6+4 

Anmeld

24. februar 2013

BigHope13

tankai skriver:

tillykke med testen 

vi skal til første scanning d. 6 hvor jeg kommer til at være 6+4 

mange tak
synes bare det så rart at man kommer til en tidlig test, ville nu helst være lidt længere henne så man var sikker på hjertet slog, for det gør det nok ikke ved os på fredag når jeg kun er 4+6 der.

men nå i første omgang skal vi også bare lige sikre os hvor mange der er derinde

håber tiden går hurtig til både den 1 og den 6 marts

Anmeld

24. februar 2013

Clisolka

Jeg synes dælme også tiden går langsomt! Jeg er i dag 11+1 efter egne beregninger - jeg skal først til NF om 14 dage, der er laaaaaang tid til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.