Anbefal paraply-klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.258 visninger
9 svar
10 synes godt om
22. februar 2013

sismofutten

Hej,

Så skal vi til at invistere i en paraply-klapvogn (gerne i lyserøde farver eller med prinsesser ), så kan I ikke fortælle hvilken en I har, og om den er god eller ej

TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

Francisca

sismofutten skriver:

Hej,

Så skal vi til at invistere i en paraply-klapvogn (gerne i lyserøde farver eller med prinsesser ), så kan I ikke fortælle hvilken en I har, og om den er god eller ej

TAK

Vi har en chicco liteway. Den kan fåes i mange farver. Vi har den i helt sort  Er super glad for den! Det er lidt en luksus udgave af paraplyklapvogn. ryggen kan lægges helt ned og der faktisk meget plads under vognen til taske evt. Vi havde den med på tenerife og har været sååååååå glade for den. Nu er deN blevet min center shoppe vogn 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. februar 2013

mth1987

Hej,

TAK

Vi har to en fra Sverige og en fra Slagelse. Kan ikk huske hvad mærkerne hedder. Men mener at ha købt den i Slagelse i en kære børn/ønske børn. Den er super god og der er plads til at stille drikkedunk og sut mm oppe ved "styret"

Anmeld

22. februar 2013

L&V

sismofutten skriver:

Hej,

TAK

Vi har den her, den er super. Har en stor kaleche, kan ligges ned og har net under

Anmeld

22. februar 2013

L&V

Månsson skriver:

Vi har den her, den er super. Har en stor kaleche, kan ligges ned og har net under

glemte jo så lige billedet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. februar 2013

K&S

Francisca skriver:

Vi har en chicco liteway. Den kan fåes i mange farver. Vi har den i helt sort  Er super glad for den! Det er lidt en luksus udgave af paraplyklapvogn. ryggen kan lægges helt ned og der faktisk meget plads under vognen til taske evt. Vi havde den med på tenerife og har været sååååååå glade for den. Nu er deN blevet min center shoppe vogn 

Vi er også super glade for vores 

Anmeld

22. februar 2013

Mama11

Vi har en chicco liteway , en luksus udgave af paraply klapvogn , vi er glade for den , og ryggen kan lægges ned så de små os kan sove ordentlig og så er den god og ha med på rejser og man må bruge den i luftenhavnen og så aflevere man den bare til personalet inden man går ind i flyet

Anmeld

23. februar 2013

sismofutten

Man må sige at I er meget enige her
Så nu ved jeg hvad vi skal købe
Mange tak for hjælpen

Anmeld

23. februar 2013

MorDk

Denne fra Zero2Four ♥

Anmeld

23. februar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
sismofutten skriver:

Hej,

TAK

Fed tråd! Lige hvad jeg manglede, skal til Alanya i påske ferien og derfor manglede en paraply klapvogn til min 2årige. Chicco liteway ser rigtig godt ud. Sådan en vil jeg købe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.