spørgeskema til folk der var/er gravide i alderen 23-26 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

Lauras mor

M (: skriver:

Nej, desværre.. Og til spørgsmålet med den kinesiske kalender, skal man så svare ja eller nej, hvis den både tager fejl og får ret? Jeg har brugt tre forskellige, og de 2 siger pige og en siger dreng - så uanset kønnet har en af dem ret/tager en af dem fejl

Tag den du stoler mest på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

M (:

LouiseBP skriver:

Tag den du stoler mest på

Hihi, jeg tror på flertallet Men må desværre vente omkring en måned endnu på svar

Anmeld

22. februar 2013

Hvem?

LouiseBP skriver:

http://www.surveymonkey.com/s/6FSXT2Q

Hej piger,
Min veninde er ved at lave noget skole mæssigt noget, og har derfor lavet e spørgeskema.
Vær søde at hjælpe hende

Sådan

Anmeld

22. februar 2013

Lauras mor

Hihi, jeg tror på flertallet Men må desværre vente omkring en måned endnu på svar

Det ville jeg os gøre ved ikke hvor længe "undersøgelsen" kører men tror da det er der længere end 1 måned

Anmeld

22. februar 2013

Lauras mor

Hvem? skriver:

Sådan

Tak

Anmeld

22. februar 2013

M (:

LouiseBP skriver:

Det ville jeg os gøre ved ikke hvor længe "undersøgelsen" kører men tror da det er der længere end 1 måned

Hihi ja, så nu må vi se - hm, så må jeg udfylde skemaet til den tid.. Hvad skal undersøgelen bruges til?

Anmeld

22. februar 2013

Lauras mor

Hihi ja, så nu må vi se - hm, så må jeg udfylde skemaet til den tid.. Hvad skal undersøgelen bruges til?

Det er noget med noget protjek lignede noget. Må ærlig indrømme jeg hørte ikke så meget efter da hun forklarede det

Anmeld

22. februar 2013

M (:

LouiseBP skriver:

Det er noget med noget protjek lignede noget. Må ærlig indrømme jeg hørte ikke så meget efter da hun forklarede det

Haha, sådan kan det jo gå

Anmeld

22. februar 2013

Miss Church

LouiseBP skriver:

Årh det tror jeg ikke hun har tænkt på :/ kan man ikke svare "andet" eller sådan noget?

Den tager heller ikke højde for tvillinger  

Du kan lige sige til hende, at vi kan hjælpe hende med at finde bias Ikke at hendes undersøgelse ikke kan bruges, men det er godt nok at man selv er opmærksom på at det kunne have være anderledes, hvis hun altså skal bruge det til noget eksamen eller lignende

Anmeld

22. februar 2013

Lauras mor

Miss Church skriver:

Den tager heller ikke højde for tvillinger  

Du kan lige sige til hende, at vi kan hjælpe hende med at finde bias Ikke at hendes undersøgelse ikke kan bruges, men det er godt nok at man selv er opmærksom på at det kunne have være anderledes, hvis hun altså skal bruge det til noget eksamen eller lignende

Ja jeg fortæller hende det lige imorgen, hvor vi alligvel skal mødes mon ikke hun laver den om eller laver en ny

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.