Hjælp!! Mistet i uge 20!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.603 visninger
7 svar
1 synes godt om
22. februar 2013

Anonym trådstarter

Hjælp jeg har en masse spørgsmål!! :-( en person meget tæt på mig, har fået afvide at baby er død, hun er i uge 20? Og gik det afvide til 2. Scanning  Hvad så nu?? Hvordan kommer baby ud?? Hvad når det er ude, ser man det? Bliver det registeret med cpr og hvad der tilhører?? Jeg sidder her tilbage helt tom For ord!! 

Selvfølgelig ikke i forhold til dem!! 

Det er så pisse uretfærdigt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

SanneJensen

Åh gud hvor frygteligt

Anmeld

22. februar 2013

Zelinasmor

Anonym skriver:

Hjælp jeg har en masse spørgsmål!! :-( en person meget tæt på mig, har fået afvide at baby er død, hun er i uge 20? Og gik det afvide til 2. Scanning  Hvad så nu?? Hvordan kommer baby ud?? Hvad når det er ude, ser man det? Bliver det registeret med cpr og hvad der tilhører?? Jeg sidder her tilbage helt tom For ord!! 

Stakkels dem 

Jeg mener hun skal føde barnet, de kan få lov at se det. Mener ikke barnet får CPR nummer Eller noget.

Anmeld

22. februar 2013

Muhmi

Hun skal desværre føde barnet selvom det er dødfødt...

Jeg tror det bliver registreret med cpr-nummer og man kan evt. døbe barnet og derefter få det begravet... Så vidt jeg har hørt..

Åh sikke et mareridt... Stakkels dem! 

Anmeld

22. februar 2013

Ayasmor

Sikke en fofærdelig situation at stå i. Mine tanker går til forældrene og jer som pårørende.

Når hun er så langt henne i graviditeten, så skal hun selv føde barnet, selvom det desværre er dødt. De får mulighed for at se deres barn og have det hos dem lidt, hvis de ønsker det. Ift. til registrering af barnet, mener jeg desværre ikke, at det bliver registreret med cpr. osv, idet en fødsel før uge 23 betragtes som en senabort.

Anmeld

22. februar 2013

banana3

Anonym skriver:

Puuha.. Stort kram til dig, og en masse tanker til dig og den stakkels familie

Anmeld

22. februar 2013

Kofoed.

Det bliver betragtet som en sen abort, hvilket en anden også skriver, så den for ikke cpr nummer. til gengæld for de en døds/abort erklæring, hvor de kan aflevere den hos deres præst og uofficielt navngive fosteret og officielt få den begravet, hvis de ønsker det.

normalt sættes fødselen hurtigt igang og så må forældrene selv vælge om de vil sidde lidt med den og så videre, moren bliver tilbud at overnatte på sygehuset.

hilsen en der mistede i 21. uge, lige før grænsen for hvornår et foster bliver til et dødfødt barn på papiret, men bare er en sen abort.

Anmeld

22. februar 2013

Stumpe27

ved desværre ikke hvordan det foregår men min svoger og hans kone er også lige gået igennem det samme hvor hun også skulle føde deres døde dreng så ved hvor forfærdelig det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.