Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
linets skriver:Hej Alle..Har søgt lidt på nettet men kan ikke helt finde ud af hvad risikotal for NF scan helst skal ligge over?Hvad var jeres?
Må indrømme at jeg ikke aner det, da jeg valgte NF fra
Eva skriver:Mit hed sammen med den der blodprøve 1: 32000 og jeg var 31½ år, så det var vidst også ok. Ikke at jeg giver meget for det...Knus Eva.
LotteGabriella skriver:...det gør jeg heller ikke....kender 2 der begge havde fået dårlige tal ved selve scanningen, hvor fanden var blevet malet på væggen...så gik de i 1 måned og ventede på svar på blodprøverne hvor de spekulerede og havde det rigtig skidt Da blodprøverne kom viste det sig at alt var ok alligevel
Caroline86 skriver:det er jo derfor det hedder risiko tal... og der bliver ikke lagt skjul på at det ikke er en stensikker måde at sige: downs syndrom/ikke downs syndrom..Jeg synes det er skide smart, og da jeg skrev SSO om fosterdiagnostik med fokus på DS i 2004/2005 var retningslinierne fra sundhedsstyrelsen lige kommet ud... jeg gik selvfølgelig meget ind i sagen og alene det faldende antal af SA efter fosterdiagnostiske indgreb synes jeg er værd at klappe i sine små hænder over!!
LotteGabriella skriver:som sagt så valgte jeg det selv fra, så har ikke gjort andet end at læse i brochuren fra lægen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128