Risikotal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. juni 2009

linets

Hej Alle..

Har søgt lidt på nettet men kan ikke helt finde ud af hvad risikotal for NF scan helst skal ligge over?

Hvad var jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Nanna1985

Mit tal hed: 20.368 og det er flot tal

Anmeld

20. juni 2009

LotteGabriella

linets skriver:

Hej Alle..

Har søgt lidt på nettet men kan ikke helt finde ud af hvad risikotal for NF scan helst skal ligge over?

Hvad var jeres?

Må indrømme at jeg ikke aner det, da jeg valgte NF fra

Anmeld

20. juni 2009

Honningblomst

Mit hed sammen med den der blodprøve 1: 32000 og jeg var 31½ år, så det var vidst også ok. Ikke at jeg giver meget for det...
Knus Eva.

Anmeld

20. juni 2009

Smukkert

Gal nogle flotte tal.
Mit var på 1:5586.

De bliver først bekymrede når det er under 1:300

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

Min var noget med 24.000 .. Meget flot tal ..

Anmeld

20. juni 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Mit hed sammen med den der blodprøve 1: 32000 og jeg var 31½ år, så det var vidst også ok. Ikke at jeg giver meget for det...
Knus Eva.

...det gør jeg heller ikke....kender 2 der begge havde fået dårlige tal ved selve scanningen, hvor fanden var blevet malet på væggen...så gik de i 1 måned og ventede på  svar på blodprøverne hvor de spekulerede og havde det rigtig skidt Da blodprøverne kom viste det sig at alt var ok alligevel

Anmeld

20. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LotteGabriella skriver:

...det gør jeg heller ikke....kender 2 der begge havde fået dårlige tal ved selve scanningen, hvor fanden var blevet malet på væggen...så gik de i 1 måned og ventede på  svar på blodprøverne hvor de spekulerede og havde det rigtig skidt Da blodprøverne kom viste det sig at alt var ok alligevel

det er jo derfor det hedder risiko tal... og der bliver ikke lagt skjul på at det ikke er en stensikker måde at sige: downs syndrom/ikke downs syndrom..
Jeg synes det er skide smart, og da jeg skrev SSO om fosterdiagnostik med fokus på DS i 2004/2005 var retningslinierne fra sundhedsstyrelsen lige kommet ud... jeg gik selvfølgelig meget ind i sagen og alene det faldende antal af SA efter fosterdiagnostiske indgreb synes jeg er værd at klappe i sine små hænder over!!

Anmeld

20. juni 2009

LotteGabriella

Caroline86 skriver:

det er jo derfor det hedder risiko tal... og der bliver ikke lagt skjul på at det ikke er en stensikker måde at sige: downs syndrom/ikke downs syndrom..
Jeg synes det er skide smart, og da jeg skrev SSO om fosterdiagnostik med fokus på DS i 2004/2005 var retningslinierne fra sundhedsstyrelsen lige kommet ud... jeg gik selvfølgelig meget ind i sagen og alene det faldende antal af SA efter fosterdiagnostiske indgreb synes jeg er værd at klappe i sine små hænder over!!

som sagt så valgte jeg det selv fra, så har ikke gjort andet end at læse i brochuren fra lægen

Anmeld

20. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LotteGabriella skriver:

som sagt så valgte jeg det selv fra, så har ikke gjort andet end at læse i brochuren fra lægen

i orden..
Var også mere generel info, som tilfældigvis fik dit citat med
hav en fortsat dejlig lørdag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.