F*ck.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
11 svar
4 synes godt om
22. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er gravid!!!
Jeg vil fantastisk gerne beholde dette barn, er faktisk lykkelig over det! Det samme er manden!! Vi havde planlagt at starte PB om 16 måneder, men er altså blevet gravid nu, og så på P-piller...
Problemet er, at jeg lige er startet som elev i tøjbutik, og er først færdig til marts 2015! Så hvad gør jeg nu?

Hilsen den fortvivlede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er gravid!!!
Jeg vil fantastisk gerne beholde dette barn, er faktisk lykkelig over det! Det samme er manden!! Vi havde planlagt at starte PB om 16 måneder, men er altså blevet gravid nu, og så på P-piller...
Problemet er, at jeg lige er startet som elev i tøjbutik, og er først færdig til marts 2015! Så hvad gør jeg nu?

Hilsen den fortvivlede

Og så vil jeg lige skrive, at jeg er 20:-)

Anmeld

22. februar 2013

MIWULA

Anonym skriver:

Jeg er gravid!!!

Hilsen den fortvivlede

Så vidt jeg ved kan man vist godt gå på barsel som elev. Så prøv og tjek det efter. Men dejligt for jer.. Og stort tillykke..

Anmeld

22. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg er gravid!!!

Hilsen den fortvivlede

Du beholder da bare barnet og går på barsel midt i elevtiden, det kan du sagtens

Det forlænger bare din elevtid kan man sige, altså det bliver lidt forskudt i forhold til, hvad du havde forventet

Jeg kender en der var gravid på vores første skoleophold, da jeg var i lære, men hun kom ikke de sidste 3 gange fordi hun jo så skulle på barsel og så blev det forskudt

Anmeld

22. februar 2013

Muhmi

Tillykke... Dejlig nyhed!

Men ja som de andre skriver, du holder da bare barsel i din elevtid..

Anmeld

22. februar 2013

Nadia&Daniel

Martsbaby skriver:

Du beholder da bare barnet og går på barsel midt i elevtiden, det kan du sagtens

Det forlænger bare din elevtid kan man sige, altså det bliver lidt forskudt i forhold til, hvad du havde forventet

Jeg kender en der var gravid på vores første skoleophold, da jeg var i lære, men hun kom ikke de sidste 3 gange fordi hun jo så skulle på barsel og så blev det forskudt

TILLYKKE

Anmeld

22. februar 2013

AnthonsMor

Nadia&Daniel skriver:

TILLYKKE

citeret forkert

Anmeld

22. februar 2013

B&J

Tillykke

Anmeld

22. februar 2013

lycly

Du kan sagtens gå på barsel under en elev uddannelse Jeg er pt gravid med 2. barn under min uddannelse. Uddannelsen bliver udskudt ja, men sådan er det

Anmeld

23. februar 2013

Nadia&Daniel

Martsbaby skriver:

citeret forkert

Egentilig ikke  for jeg var/er enig () i det du skriver.. Og tillykket var til ts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.