MAM flasker - eksperter hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.215 visninger
9 svar
2 synes godt om
22. februar 2013

Stjernholm87

Hejsa piger.. 
jeg bruger MAM flasker og er ret glade for dem men kan simpelthen ikke opstøve suttehoved nr 2 nogen stedet??? 

Nogen ideer? Har været i Rema1000 og Føtex og der er kun 1'er, 4'er eller 6'er Sys ikke jeg kan finde dem på nettet ved at google det... 
HJÆLP 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

sandramor

jeg har selv brugt mam flasker til min datter..... og suttehoveder nr 2 købte jeg i bilka.... de havde maaaaasser

Anmeld

22. februar 2013

LilleLene

Stjernholm87 skriver:

Hejsa piger.. 
jeg bruger MAM flasker og er ret glade for dem men kan simpelthen ikke opstøve suttehoved nr 2 nogen stedet??? 

Nogen ideer? Har været i Rema1000 og Føtex og der er kun 1'er, 4'er eller 6'er Sys ikke jeg kan finde dem på nettet ved at google det... 
HJÆLP 

køber dem også i bilka

Anmeld

22. februar 2013

Louise H.

Bilka Har også set dem i føtex, men det kan jo ske at de er udsolgt

Ellers har jeg købt dem i tyskland, til næsten halv pris

Anmeld

22. februar 2013

Mom2

Stjernholm87 skriver:

Hejsa piger.. 

HJÆLP 

Stemmer i med de andre, Bilka har alle størrelser

Anmeld

22. februar 2013

Stjernholm87

BILKA .. ja der har jeg ikke set da vi ikkehar en :-) TAK piger må til viborg :-)

Anmeld

22. februar 2013

Louise H.

Ellers så er der jo både babysam og ønskebørn, hvis I har sådan en i nærheden er dog ikke sikker på om de er lidt dyrere der.

Anmeld

22. februar 2013

Francisca

Stjernholm87 skriver:

Hejsa piger.. 

HJÆLP 

Super bedst har dem også 

Anmeld

22. februar 2013

Stjernholm87

rodehovedet skriver:

Ellers så er der jo både babysam og ønskebørn, hvis I har sådan en i nærheden er dog ikke sikker på om de er lidt dyrere der.

Vores Ønskebørn forhandler slet ikke Mam og vores Babysam har dem ikke hjemme de 3 gange jeg har været derude!! 

Jeg kører i bilka nu :-) SÅ håber jeg dælme de har dem 

Anmeld

22. februar 2013

birthee

Kvickly 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.