Ændret termin??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
2 svar
1 synes godt om
22. februar 2013

Kief31

Jeg fik i sin tid en beregnet dato for termin af min læge, den lå et par dage efter hvad jeg selv havde regnet mig frem til.. Var så til nakkefold og fik den flyttet yderligere i den forkerte retning i forhold til egen beregning.. Så jeg skulle i dag være 30+0 ifølge den.. Var til jordemoder for 3 dage siden, hun skønnede at han var RET stor, noget over middel for alder. Var til 3D scanning i går, hvor den sagde 31+3 uger henne, gad vide hved man skal tro på, nakkefold eller egne beregninger plus nyeste scanning..? Nå, vi må nok bare vente i spænding og se, hvornår han kommer ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

Troldemommi

Kief31 skriver:

Jeg fik i sin tid en beregnet dato for termin af min læge, den lå et par dage efter hvad jeg selv havde regnet mig frem til.. Var så til nakkefold og fik den flyttet yderligere i den forkerte retning i forhold til egen beregning.. Så jeg skulle i dag være 30+0 ifølge den.. Var til jordemoder for 3 dage siden, hun skønnede at han var RET stor, noget over middel for alder. Var til 3D scanning i går, hvor den sagde 31+3 uger henne, gad vide hved man skal tro på, nakkefold eller egne beregninger plus nyeste scanning..? Nå, vi må nok bare vente i spænding og se, hvornår han kommer ud

sikke en masse scanninger  men den kommer nok når den er klar til det  Jeg har også lige fået flyttet min terminsdate to dage, tror ikke man skal hænge sig så meget i datoerne men bare lytte til sin krop og baby

God fødsel når du kommer så vidt

Monica

Anmeld

22. februar 2013

Kief31

Tak, det største "problem" er at jeg har en søn, som skal konfirmeres den 21. april Og datoen nu er flyttet fra 04. maj til måske 22. april

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.