Orgasmen der ikke ville stoppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
2 svar
1 synes godt om
22. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja den oplevede jeg i går aftes. Det var rart og underligt på én og samme tid. Efter min kæreste var kommet og stadig var oppe i mig, fortsatte min orgasme. Jeg skulle bare knibe en lille smule sammen så startede det forfra. Da han trak sig ud af mig, fortsatte det ?? Det var både rart og underligt og vi kunne ikke lade være med at grine af det. Nogen der har oplevet det før?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Ja den oplevede jeg i går aftes. Det var rart og underligt på én og samme tid. Efter min kæreste var kommet og stadig var oppe i mig, fortsatte min orgasme. Jeg skulle bare knibe en lille smule sammen så startede det forfra. Da han trak sig ud af mig, fortsatte det ?? Det var både rart og underligt og vi kunne ikke lade være med at grine af det. Nogen der har oplevet det før?

Det lyder da ret vidunderligt Er du gravid? Rygterne siger jo at man nemmere får orgasmer når man er gravid pga den øgede blodtilstrømning  

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

emmagirl skriver:

Det lyder da ret vidunderligt Er du gravid? Rygterne siger jo at man nemmere får orgasmer når man er gravid pga den øgede blodtilstrømning  

Nej det skulle jeg helst ikke være

Har generelt ikke svært ved at få orgasme, men har bare aldrig oplevet at den ikke stoppede efter "ruset" eller hvad skal man kalde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.